Aetius Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Jeg sliter med å finne et ingressbilde til en artikkel, og tenkte på å be våre kjære brukere om hjelp. Jeg trenger et bilde av en lineup med mange speilreflekskameraer, noe a la bildet du kan se utsnitt av nedenfor. Hvilken produsent er ett fett, og det kan godt være en blanding av kameraer fra flere produsenter. jeg VET det finnes slike bilder der ute, men jeg klarer ikke å finne dem i stor nok størrelse. Jeg trenger minst ca 1000 piksler i bredden. Noen som kan hjelpe? Endret 2. juli 2008 av Aetius Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Ikke helt 1000 i bredden, men er da noe. Her. EDIT: Enda ett Endret 2. juli 2008 av IceFox Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Takk, men det der er objektiver - jeg trenger speilreflekskameraer. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Nå fant jeg noe jeg kunne bruke i en gammel PDF. Ikke så bra bildekvalitet som jeg håpte på, men det duger. Lenke til kommentar
solaas Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 På Flickr kan du søke på "camera gear/equipment" eller lignende og da vil masse komme opp, jeg vil tro de er over 1000 pixler i bredden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå