^fmj Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Først sendte jeg inn en bestilling, men da jeg dobbeltsjekket at alt var som det skulle viste det seg at denne ikke hadde blitt registrert i systemet deres. Inne på min profil på siden til NFF stod ordren som 49 kr, det var altså kun fraktprisen som var blitt registrert. Jeg sendte da en ny bestilling, denne gikk igjennom. Jeg fikk ordrenummer, kundenummer, varenene var blitt registrert osv. Senere når jeg var inne og sjekket hadde status blitt endret til levert. For å være helt 100% sikker på at jeg fikk draktene sendte jeg en mail til NFF når draktene ikke kom etter noen dager. I dag tikket det endelig inn et svar på mail, da fikk jeg beskjed om at denne ordren ikke var sendt fra dem. I et hvilket som helst annet tilfelle ville jo ikke dette betydd så mye, men siden disse draktene nå ikke er mulige å få tak i lengre stiller saken seg litt annerledes. Hvilke rettigheter har jeg? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Aner ikke, men jeg synes dette høres veldig tvilsomt ut. Du har vel sikkert ikke krav på noe mer enn pengene tilbake side de ikke kan levere produktet. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Aner ikke, men jeg synes dette høres veldig tvilsomt ut. Du har vel sikkert ikke krav på noe mer enn pengene tilbake side de ikke kan levere produktet. Han kan gå til dekningskjøp og kreve erstatning innenfor visse grenser for tap påført som følge av kontraktsbruddet, men da disse ikke er mulig å skaffe, så blir den retten noe vanskelig ser jeg. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Har sendt en mail til forbrukerrådet, er jo folk som selger til overpris på blant annet finn.no. Det er ekstra irriterende at folk som har bestilt typ 20+ får levert, mens jeg som bare kjøpte et par drakter ikke får. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Vel, hvis du kan kjøpe på finn.no og eneste muligheten til å kjøpe er der, så ville jeg argumentert at enn så lenge du ikke hopper på første og beste, men finner et godt alternativ så har du begrenset ditt tap, og ergo kan kreve erstatning. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Da har jeg sendt en mail til kundeservicen og spurt om de er villige til å dekke mellomlegget. Tviler veldig på at de går med på det, men vi får se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå