svinjin Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hallois, Har søkt litt rundt i forumet, men har ikke funnet helt det jeg leter etter, så kanskje det sitter noen glupinger med svaret? 1. Jeg er ute etter en hurtigtast i Windows (XP) som minimerer alle vinduene, bortsett fra vinduet du har aktivt. Altså den samme funksjonen som i OSX: eple + tilvalg(alt) + h. 2. I programlinjen, er det mulig å organisere plasseringen i en annen rekkefølge etter at man har åpnet programmene? Jeg tenker på hvordan man i feks Firefox kan dra og flytte fanene. Småting egentlig, men hadde vært fantastisk å få til! Takkar! S. Lenke til kommentar
Generic Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Trur nok ikke det finst slike funksjoner, men du kan sikkert laste ned programmer som gjer det mulig.... Endret 2. juli 2008 av Generic Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Henger meg på denne jeg også. Hvis det i det hele tatt finnes da Endret 2. juli 2008 av Ståle Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Vet bare om at det siste kan gjøres ved hjelp av et alternativt programm. Når det gjelder første punkt har Windows også noen programmer som til dels har samme funksjonalitet som OSX (vet ikke om akkurat det er mulig). Jeg husker dessverre ikke navnet på disse to. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) I winodws er det windowstast + D I linux er det ctrl + alt + D på mac er det F11 Endret 3. juli 2008 av Danielsm Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Win + D vil minimere alle vinduer. Lenke til kommentar
Generic Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 I winodws er det windowstast + D I linux er det ctrl + alt + D på mac er det F11 som minimerer alle vinduene, bortsett fra vinduet du har aktivt Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Win + D vil minimere alle vinduer. Hva er forskjellen på Win + M og Win + D da? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Win + D vil minimere alle vinduer. Hva er forskjellen på Win + M og Win + D da? Win+D er "show desktop" og Win+M er "minimize all windows". Samme funksjon egentlig.. Endret 6. juli 2008 av raid2 Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Med Win + D kan du også gjenopprette alle vinduer med samme tastekombinasjon. Det kan du ikke om du bruker Win + M. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Du kan bruke win + shift + m for å gjenopprette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå