qwerty1234 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Jessda. Det har seg slik at jeg har alle sims 1 spillene. Men, orginalen får jeg ikke til å virke. Jeg har bare cd'en, ingen serial eller noe slikt. Det er greit nok, for jeg fant flere serial's til den, men, når jeg putter den i, starter den ikke. Jeg har gått på min datamaskin, og filnavnet er THESIMS_MANUALS. Betyr det at det bare er manualene da? Jeg gikk inn, og der var det en "autorun", og jeg trykte, men det var en inf fil, så det kom bare opp dette; [autorun] Icon=simscd.ico Name=The Sims Documentation Så, nå lurer jeg på, har jeg feil cd? Endret 2. juli 2008 av MikaJosefine Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg kan ikke huske at Sims 1 kom med en egen CD med manual og info, men det høres jo unektelig ut som om det er det du har her... Uansett kan du nå finne Sims 1 deluxe for 49kr på Spaceworld Lenke til kommentar
qwerty1234 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg kan ikke huske at Sims 1 kom med en egen CD med manual og info, men det høres jo unektelig ut som om det er det du har her... Uansett kan du nå finne Sims 1 deluxe for 49kr på Spaceworld Det er ikke spaceworld her jeg bor... oÔ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå