Leoron Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Samsung 40" LCD-TV Var jo en svært hyggelig pris. Men som alltid blir jeg litt skeptisk til billige varer. Ser på Produktanmeldelser gjort av kunder og den scorer jo topp fra alle. Burde dette bli min neste tv? Hvis noen har noen erfaringer/komentarer så del de gjerne med oss =) Takk! Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Se etter om den er å finne i en fysisk butikk først. Dra dit og se på TV'en og kjøp den så på nettet hvis du syns den ser bra ut. Endret 2. juli 2008 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
lpaul Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ser ikke ut som om det er noen som har denne TVen i en fysisk butikk. Finner heller ingen informasjon om den på www.samsung.no Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Noen som har kjøpt denne? Funnet ut noe mer? Jeg kjøper den muligens Virker som et meget godt tilbud. Noen som vet om den fungerer greit med xbox360? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg tittet på en nesten lik tv tidligere i år, nemlig LE40S81B. Den ble jeg mildt sagt sterkt skuffet over, bildet var utrolig dårlig i forhold til de andre tvene som stod ved siden av. Ente med at jeg gikk for en 37" LG istedet, langt bedre bilde. Nå vet jeg ikke hvordan R versjonen er, men etter hva jeg husket skal den være bedre enn S versjonen som jeg så på. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Har ikke sett den aktuell tv'n men generelt på de fleste billige samsungene så er det dårlige tilkoblingsmuligheter og generelt mye støy i bildet. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Kjøpte den jeg. Men om noen vet om en bedre tv til ca samme prisen så avbestiller jeg Jeg komme hovedsakelig til å spille 360 og se film på den. TV bryr jeg meg lite om. Endret 4. juli 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Man får vel i grunn det man betaler for og en LCD skjerm til 6000,- kan man egentlig ikke forlange topp kvalitet av... En skjerm som leverer mer en man betaler i særklasse er og blir Panasonic PX80 til 7695,- men det er jo plasma men uansett en klart bedre tv en Samsungen her. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Jeg har rotet litt rundt på nett om info om denne tven og da tar man det lille man kan få. Kom over denne tråden hvor folk virker generelt sett fornøyde. http://209.85.135.104/search?q=cache:OCHRu...;cd=8&gl=no Endret 4. juli 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Snipper Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg har rotet litt rundt på nett om info om denne tven og da tar man det lille man kan få. Kom over denne tråden hvor folk virker generelt sett fornøyde. http://209.85.135.104/search?q=cache:OCHRu...;cd=8&gl=no Tror jeg går for denne selv. Leita etter en tv lenge nå, dette tilbudet er jo veldig bra. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg tittet på en nesten lik tv tidligere i år, nemlig LE40S81B. Den ble jeg mildt sagt sterkt skuffet over, bildet var utrolig dårlig i forhold til de andre tvene som stod ved siden av. Ente med at jeg gikk for en 37" LG istedet, langt bedre bilde. Nå vet jeg ikke hvordan R versjonen er, men etter hva jeg husket skal den være bedre enn S versjonen som jeg så på. S og R serien er ikke like modeller i det hele tatt. S serien var/ er billig serien til Samsung, mens R serien er i mellomsjiktet. Forskjellen er blant annet panelet man benytter seg av, samt designen. S serien har høyttalerene synlige i fronten hvis jeg ikke husker helt feil. Har selv LE40 R89 BDX som jeg kjøpte i fjor på Expert til 18. 000 kr og er fornøyd med denne. Den har ikke full HD, men har ikke plaget meg så lenge. M serien kostet i fjor rundt 28. 000, og det hadde jeg ikke råd til da. Alle Le 40 R8x tver er like hardwaremessig, eneste som er forskjellig er designen og markedet den er beregnet for. Vet også at en del forhandlere grå importerte denne, og at Samsung Norge ikke tar reparasjon på disse. Men det spiller egentlig nada for min del. Men husk at dette er fjoråretsmodeller, slik at de kanskje ikke er like moderne som dagens tver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå