sjokko Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Jeg har hatt en del blue screen crash på min splitter nye pc. tror problemet har vært minnet. Hadde to minne brikker, begge koblet inn i de grønne minnekort inngangene. koblet ut en av dem, nå ser det ut til å gå bra. Spørsmål 1: Skal begge minne kortene kobles i grønn inngang, eller 1 i grønn og en i orange? Spørsmål 2: Det er et rødt lys som lyser konstant ved siden av IDE inngangene, liker ikke rødt. rødt er skummelt, alt annet er blått eller grønnt. finner ingenting om det lyset i manualen, noen som vet hva det er? en annen ting som har med skermkort å gjøre da. temperaturen på mitt nvidia 9800gtx er 60 grader celcius når jeg bare ligger uti windows uten å gjøre noe, er dette vanlig med disse kortene? alle vifter fungerer. takk på forhånd Endret 2. juli 2008 av sjokko Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Skjermkortproblemet: Last ned Rivatuner (google it) og still opp viften til ett høyere nivå. (Eller du kan laste ned Evga precision som gjør samma jobben) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå