Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lurt trekk, eller taktisk blemme?

Anbefalte innlegg

Burde kanskje ikke vært noe tema, men greia er at jeg har lagt til ei jente på universitetet i vennelista på Facebook i håp om at ei annen jente skal se det og legge meg til. Jeg har naturligvis følelser for sistnevnte. Hadde ikke tenkt å være for pågående til å begynne med, og heller se an henne litt.

Men når jeg da ikke la til henne som jeg liker, kan hun da tolke det som at jeg ikke ser på henne som like "nærme" som jeg har hun første? At jeg egentlig ikke ser på henne som en venn, eller noe som helst?

Jeg har omtrent tilnærmet like mye kontakt med dem begge. Kun på campus, og vi er som regel 4-5 personer sammen til enhver tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt, det burde egentig ikke vært noe tema. Er bare jeg som er en mester i å analysere fram og tilbake, og aldri får bestemt meg for hva som vil gi best resultat.

Siden jeg ikke engang vet om hun synes jeg er noe ålreit hadde jeg håpet at hun skulle legge meg til, så jeg kunne fått den garantien.

Jeg vet hvordan det er å ha folk som ikke tar hintene, og som bare klenger seg på uansett.

Lenke til kommentar

Hva ville du tenkt om du hadde du hadde ei vennine som la til en kompis av deg? Du ville ikke tenkt at hun sikkert legger til han siden hun liker deg ville du vel? Hva du gjør på facebook er ganske uvesentlig uansett tror ikke hun tenker over det engang. Prøv heller å vise interesse irl så merker du fort om du får noe respons tilbake eller ikke. Du kommer ingen vei om du ikke tørr ta sjanser. Tror det er selvtilliten det er noe i veien med, du trenger ikke klarsignal fra henne for å prøve deg, du merker fort om hun synes du er irriterenes eller ikke, bare gi henne litt ekstra oppmerksomhet når dere er sammen så når du føler for det kan du ta insiativ til å finne på noe på fritiden, samme hva det er egentlig trenger ikke være kino eller noe bare det at du tar henne på noe vil gjøre at dere automatisk blir mere kjent osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...