Gå til innhold

Kulturo: Legenden om Narnia - Prins Caspian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De 300 døde som kjent. Hvordan har de tenkt til å løse det i den nye 300-filen? Redusere til 3 overlevende? Legge historien til tiden før den første filmen? Bare lage en ny variant og late som den første filmen ikke eksisterte? Lage en aliens-versjon med romdrakter og lasersverd? Eller en sjørøver-versjon?

Hun storesøstra er liksom ment å være veldig pen osv. Synes hun ikke kler den beskrivelsen akkurat. :)

Helt enig, men store bryster har hun jo^^, Litt mer sminke hadde gjort saken.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Huffhuff så skuffa jeg ble. Dette svarte ikke til noe av forventningene etter å huske den gamle tv-serien. For noe klisje-møl. Hadde flau bismak hele veien.

Grei nok underholdning hadde de ikke prøvd å gjøre hver bidige scene episk og heroisk.

Den forrige filmen var bedre, eller så har jeg bare blitt enda mer allergisk mot hollywoodsk klisjeutnytting.

Scenen med fyrverkeriet over slottet, jeg forstår fristelsen til å ha den med fra Disney mtp vignettanimasjonen deres, men man må jo ikke falle for fristelsen. Det var grusomt å være vitne til at det fant veien inn i filmen.

Men knallfilm for de som vil ha en evig klisje og feelgood uten noe autentisk - synd det ikke fungerer for meg lenger.

Lenke til kommentar

Denne filmen er grei underholdning, men Vs book er der noen få ting som skurrer.

Først og fremst, kjærlighet mellom Caspian og Susan, jeg sier bare først som sist, hva i? Hvem kom på den brilliante ideen? Er hun en dronning av gamle narnia eller en forvirra flukse med hormonproblemer? Irriterende.

Og så Peter, hvorfor oppførte han seg som en dott i Narnia? Han er High king og så oppfører han seg på en slik måte? Jeg mener så bestemt at han sier at han ikke er komme til Narnia for å ta tronen men for å sette en rettmessig konge på den.

De 2 elementene ble litt for mye for min del men jeg likte filmen veldig godt.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...