odn Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg som før har lagt ut noen dårlige bilder av en huggorm, legger nå igjen ut bilder av orm. Denne var det min bestemor som oppdaget og skvatt veldig :!: Hva synes dere? Det blir litt uklart bakover i bilde, passer dette eler burde det vært klippa bort? Øystein D. N. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Hvis du har lyst å kutte mer kunne du brukt kroppen frem til første store bøyen for å få en diagonal, hvis du ser hvor jeg mener. Fokuset burde nok vært flyttet litt lengre bak; ser ut som AF'en(?) har valgt gresset fremfor hodet til slangen. Spennede motiv i alle fall Lenke til kommentar
odn Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Hvis du har lyst å kutte mer kunne du brukt kroppen frem til første store bøyen for å få en diagonal, hvis du ser hvor jeg mener. Fokuset burde nok vært flyttet litt lengre bak; ser ut som AF'en(?) har valgt gresset fremfor hodet til slangen. Spennede motiv i alle fall Ja brukte AF nybegyner Versjon 2: Mer som dett?: Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Ja brukte AF nybegyner AF brukes nok av de aller fleste, trikset er å se når den ikke fokuserer på det du vil. Versjon 2: Mer som dette?: Den høyden jeg tenkte ja, men i portrettformat, det vil si, kutt av ca. 1/3 på hver side. Man kan vel si det blir litt som huggormen din, du må nærmere motivet, med den linsa du har. Jeg rr i samme båt selv (18-55-båten:)) så vet hvordan det er å ikke komme nært nok på naturfoto. Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Hadde først og fremst prøvd å komme så langt ned som mulig på snokens nivå. Ligge paddeflat i gresset og prøve å komme så tett på som objektivet tillater ville kanskje vært en løsning? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Folkeopplysning : Dette er en stålorm, ikke en snok. Stålormen er heller ikke en orm/slange, men en øgle - dog uten bein Info om stålorm på Wikipedia Lenke til kommentar
odn Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Folkeopplysning : Dette er en stålorm, ikke en snok. Stålormen er heller ikke en orm/slange, men en øgle - dog uten bein Info om stålorm på Wikipedia Greit og vite Dette er ikke akkurat mitt omeråde så takk for opplysningen Hadde først og fremst prøvd å komme så langt ned som mulig på snokens nivå. Ligge paddeflat i gresset og prøve å komme så tett på som objektivet tillater ville kanskje vært en løsning? Hadde nok vært lurt og gjort det, skal huske på til nest gang:D Lenke til kommentar
odn Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Noe mer og utsette/rose bilde for? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Noe mer og utsette/rose bilde for? Det er uskarpt og rotete. Hvis du hadde turt å droppe frykten og komme nærmere/lengre ned så hadde det sikkert blitt mye bedre. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Du har ikke vært helt heldig her, nei. Motivet kunne vært spennende med en annen bakgrunn og en annen vinkel. Ut og prøv igjen, den er ikke farlig :-) Lenke til kommentar
odn Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Du har ikke vært helt heldig her, nei. Motivet kunne vært spennende med en annen bakgrunn og en annen vinkel. Ut og prøv igjen, den er ikke farlig :-) Takk, takk hadde nok turt og lagt meg ned men det var vått og jeg orka ikke der og da, men men nest gang! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Ot: Hvor bor du? Jeg kommer aldri over hverken slanger eller øgler Lenke til kommentar
odn Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Ot: Hvor bor du? Jeg kommer aldri over hverken slanger eller øgler Bilde er tatt ved hytta, ikke så langt fra Ørje(hvis du hvat hvor det er) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå