ksvens1 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ble imponert over hvor solid LG Secret er, sjekk videoen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+723465 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Ikke HTC TyTn II, fikk jeg oppleve. (Takk, forsikring! ) Endret 2. juli 2008 av Slettet+723465 Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Yes, endelig en telefon for oss som knocker til telefonen vår med nøkler og kliner den i bordkanten! Hehe! All jokes aside så er det jo bra at det endelig lages telefoner som tåler litt bank. Må selv bestille nytt deksel til min N82, hadde helst sett at jeg slapp. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Trur dere virkelig at de små komponentene og bga-kretsene på hovedkortet tåler at mobilen blir slått i bordkanten slik han gjør på videoen?? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ja, tydelig at skjermen er forsterket. Så neste blir vel kanskje at de gjør støv og sprutsikker som SE har gjort med en av de siste telefonene sine. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Den tåler tydelig ett fall uten at skjermen går i stykker, og kan oppevares med nøkler uten at det er noe å tenke på, fint det når mobilen har stor og flott skjerm Lenke til kommentar
havfal Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Når det gjelder støt og fallskader er mitt inntrykk at her er det tilfeldigheter inne i bildet. Har vært borte i at samme telfonmodell har falt fra tre meters høyde uten en skramme, og mistet ca en meter og konket helt ut (knust skjerm, og umulig å slå på). Dette var to forskjellige telefoner av samme modell. Så jeg blir ikke spesielt imponert over slike "tester" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå