Wartom Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fordi da ville hodet eksplodere. Hvorfor drakk jeg opp iskaffen min? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fordi du var tørst. Hvorfor er det kaldere inne i klasserommet enn ute? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 fordi skattepengene ikke går til hva det skal. blir kasta ut til kjendisfester og korrupte politikere verden over. norge var det landet som gav mest etter tsunamikatastrofen, der vi senere fant ut at pengene våre som vi sendte nesten ikke ble brukt. folk vil også glemme at den norske stat bevilget penger til Idi Amin og hans korrupte styre:( disse pengen brude vært brukt til å holde klasserommene varme om vinteren og havne hos familier der pengene trengs og vil bli brukt til hva det skal. hvorfor skal Norge dele med sitt oljefond med alt og alle? Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fordi en del folk mener at Norge er kjemperikt og vi har ansvar for hele verden. De mener vel egentlig at vi bør gi bort alle pengene våre til Uganda, der de vil havne rett i lommen til en eller annen diktator. Jeg skjønner absolutt ikke hvorfor Norge i det hele tatt skal dele oljefondet sitt. Men jaja... Hvorfor får ikke jeg flere posts når jeg er med på nedtellingen fra 100 000? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Fordi det er ikke alle som blir registrert. Hvorfor kommer det noen ganger opp "user posted image" istedenfor bilde? Endret 10. november 2008 av The_Unforgiven Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Fordi du poster bildet direkte i innlegget og ikke igjennom vedlegg? Eller så støtter kanskje ikke Diskusjon.no det bildeformatet? Hvorfor syns jeg klementin smaker bedre enn mandarin? Endret 10. november 2008 av Narrie Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fordi det er samme frukten? Hvorfor er mandarin bedre enn appelsin? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fordi du tar feil. Det vi spiser i Norge heter KLEMENfuckingTIN. Hvorfor er det så få som vet at Norge ikke har importert mandarin på over 20 år? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fordi de ikke vet forskjellen på manadriner og klemmentiner hvorfor ikke? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fordi folk flest er veldig uvitne og uopplyste. Hvorfor er egentlig mange folk så dumme? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fordi i dag er nesten alt i tv uintelligent materiale og hjernevasking. Hvorfor er det slik egentlig? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Fordi det er blitt for enkelt å ikke tenke selv lenger. Hvorfor har kinesere så smale øyne? Endret 10. november 2008 av scumbag Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 For å få f/2.8 i stede for f/5.6 slik som vi har... Hvorfor lager kineserne nesten alle tver? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Fordi du fortjener det slik! Hvorfor oversetter man ordet "spam" med "søppelpost" på norsk? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fordi de som bestemmer slikt skal på dø og liv finne norske ord uansett hva. Og da blir resultatet som du påpeker. Hvorfor er det så vanselig å gjette bunnen på Oslo Børs? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 På grunn av at det er grumsete i overflaten. Hvorfor kommer jeg til å stryke på eksamen? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Fordi du for lengst har innsett at det finnes andre ting her i verden enn kun gode karakterer og kunnskap om ingenting. Hvorfor skal alle på dø og liv fortelle meg hva jeg kan og ikke kan gjøre når jeg for lengst har sluttet å lytte? Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Fordi de tror de vet det beste for deg. Hvorfor følger jeg ikke mange av mine venners eksempel og slutter på videregående for å bare gå i jobb? Endret 11. november 2008 av Wartom Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Fordi om 5 år vilø du ha en fet uttdannelse, om 10 år vil du være litt rikere enn dem og om 15 år vil du være mye rikere enn dem Hvorfor er det slik? Lenke til kommentar
tommber Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 fordi utdanning lønner seg Hvorfor finnes det fremdeles folk som ikke har forstått dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå