scumbag Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi du er for kresen (slik som meg). Hvorfor har Google byttet favicon? Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi.. jeg vet ikke hva favicon er. Hvorfor heter du skumm bag? Liker du skumm bagger? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi han har dårlig fantasi Hvorfor har jeg en rar smak i munnen? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Fordi du akkurat har sugd deg selv! Hvorfor fikk Marilyn Manson fjernet noen av ribbeinene sine? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi Marilyn Manson ikke er rektig på en flekk Hvorfor har jeg en iphone ? Lenke til kommentar
HalliHallo Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fordi du ynskjer å bli ein. Hvorfor er eg oppe så seint? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fordi hvem faen gidder egentlig å legge seg tidlig uten noen god grunn? Hvorfor er det egentlig artig med skytespill? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Fordi at alle normale mennekser (de som synst det er artig med skytespill) egentlig er sykopatiske mordere som om de får sjangsen dreper et annet menneske bare på gøy. (prøv å tenk deg hvordan verden ville vært uten skytespill!) Hvorfor har jeg ikke lakt meg til å sove enda , når jeg må stå opp hall 7 ? Endret 10. november 2008 av Evil-Duck Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fordi du ikke klarer å sove. (Å lukke øynene og prøve å få sove virker aldri om du virkelig ikke er trøtt. Sett heller på en litt kjedelig film så sovner du før du aner ordet av det). Hvorfor bruker så mange IE? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Fordi de ikke vet bedre Hvorfor blir det så lett flekker på lian li kabinettet mit Endret 10. november 2008 av Turbo sindre Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fordi kabinettet ditt står for utsatt til.. Hvorfor slettet jeg egentlig all Pokemon fra diskene mine? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fordi du føler du er for gammel for sånt Hvorfor får jeg noia når viacom dukker opp på peerguardian lista mi? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Fordi Viacom saksøker i hytt og pine. Hvorfor har Zebraen hvite og sorte striper og ikke heller blå og røde? (Til Deg, Turbo sindre: laster du ned mye, og i så fall gjennom hvilket kanaler? (Jeg begynte akkurat å lese opp på PeerGuardian så beklager visst dette er et dumt spm: Hva skal til før man bør ta seg bryet med å bruke PeerGuardian?) Endret 10. november 2008 av scumbag Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 fordi blå og rød funker dårlig som kamuflasje. Hvorfor bryr så mange seg om hva som kom først av høna og egget? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fordi det bare er sånn. Hvorfor er det så himla vanskelig å få lagt seg? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fordi du har søvnvansker... Hvorfor ser alle busskort i vestagder samme ut? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fordi busskort selskapene er late og gidder ikke lage noe variasjon i busskortene Hvorfor forsov jeg meg bigtime i dag ? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fordi det er vest-agder. Hvorfor blir man trøtt av å være våken til klokka 4? Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Siden man burde legge seg iallefall før halv to. Hvorfor går jeg ikke med solbriller om vinteren bare for å være kul og stilig? Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fordi å bli snøblind er enda kulere. Hvorfor kan man ikke nyse og hikke samtidig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå