sCuper Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi klokka går og går men aldri kommer til døra Hborfor glemte jeg komma i den setningen? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi du ikke er et gramatisk geni... Hvorfor liker jeg ikke grønnsaker? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi du har innsett at grønnsaker er noe dritt og man kan enkelt erstatte de med et enkelt vitamin+mineral tilskudd. Hvorfor er ikke snøen f.eks. blå? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi det ville vært rart... Hvorfor er det ikke snø i Kristiansand? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Fordi det er for varmt. Hvorfor skjønner ikke folk at de bør bytte til vinderdekk med en eneste gang når det kommer snø? Endret 9. november 2008 av scumbag Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi "JEG kommer jo ikke til å havne i noen ulykke. Sånt skjer bare andre, og på film." Hvorfor skjer sånt bare med andre, og på film..? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi altfor mange folk virkelig er dumme. Hvorfor er det så gøy å "brekke" på vinterføre? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi det er artig med gips. Hvorfor misforsto jeg scumbag med vilje? Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi du ville komme med en niceprice kommentar. Hvorfor sa jeg niceprice? Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi du har sett for mange reklamer på tv. Hvorfor er icareklamen så morsom? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi du liker den type humor Hvorfor er lampa mi ødelagt? Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi det ikke gikk et lys opp for den likevel. Hvorfor har jeg så ufattelig dårlig humor iblant? Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi den er det. Hvorfor kan du fylle opp brusen din evig på IKEA for bare ti kroner? Lenke til kommentar
HalliHallo Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi krana er øydelagt. Hvorfor kjem eg frå vestlandet? Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi du ble født der. Hvorfor hvorfor? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi fordi.... Hvorfor er jeg drit lei denne leken? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 fordi denne leken går ingen vei hvorfor er julen så hyggelig? Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi i jula gjør man andre, koseligere ting enn denne drittleken. Hvorfor vil aldri håret ligge som det skal? Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi du ikkje er emo? oO Kvifor er ikkje eg ein varulv? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 fordi du er et menneske... Hvorfor får jeg ikke tak i jobb? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå