Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fordi du synes de var gode selv. Hvorfor synes Babbo at Melbourne Shuffle er best? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) fordi han er rar... Hvorfor liker jeg ikke å gå på fest? Endret 8. november 2008 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fordi du har sosial angst. Hvorfor har jeg vokst ut av min sosiale angst? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fordi du er nesten voksen? Hvorfor har jeg sossialt angst da? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fordi du er i midten av tenårene..? Hvorfor kan jeg være den mest barnslige personen du noen gang kan tenke deg å komme over, men på en annen side også den mest mature? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fordi alle har en litt barnselig side, men du er en av de få som faktisk tørr å vise den Hvorfor har ikke Kristiansand Trafikkskole flere plasser igjen på moped opplæring i hele 2oo9? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fordi du er kanskje litt sent ute, men på en annen side kan du også skylde på dårlig amount av ansatte som kan faktisk holde kjøretimer. Hvorfor er det sånn at jeg liker nettene bedre enn dagene? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Fordi da slipper du å tenke på ting du må gjøre.. Hvorfor glemte jeg nesten å skrive "Hvorfor" nå? Endret 8. november 2008 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi klokka er 2. Sovetid. Hvorfor gjør det vondt i adamseplet innimellom? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi jeg ikke vet hvorfor! Hvorfor skal jeg legge meg uten å pusse tenna nå? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi du elsker å trosse din kjære mor! Hvorfor snør det når det minst passer? Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi global oppvarmingen har gjort hele verden føkked. Hvorfor er jeg fortsatt våken? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi du har sittet her inne hele natta. Hvorfor våkner jeg aldri av meg selv når jeg må stå tidlig opp, men når det er helg og jeg tror jeg kan sove lenge våkner jeg alltid tidlig? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) -redigert: flood control Endret 9. november 2008 av The_Unforgiven Lenke til kommentar
VTW Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Fordi Ole Lukkøye hater deg! Hvorfor er det ingen andre som blir med på skolens innebandy-lag? Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi innebandy er gøyt, men bare når du ikke spiller det seriøst. Hvorfor er det så mange som spiller fotball? Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi fotball er den morsomaste sporten! Kvifor er universet så uhyre stort? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi det eksisterer for mange hjernedøde personer rundt omkring. Hvorfor er det bare Jul en gang i året? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fordi at Jesus ble bare født en gang Hvorfor har de ikke Julebrus andre plasser enn i Norge? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Siden de andre ikke er smarte nok til å finne opp en så god brus! Hvorfor er klokka nesten 1337? Endret 9. november 2008 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå