Babbo Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Fordi morra de er borte, og du innser senere at det var bortkastet å være inne - du skulle ønske morra de kasta deg ut. Hvorfor er Facebook så populært blandt ungdommer NÅ men ikke FØR? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Fordi ungdommer i dag har dårlig smak på hva som er bra og ikke. Hvorfor finnes det rasister? -rediger: skirveleif Endret 8. november 2008 av The_Unforgiven Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fordi det fins Hvorfor kjøper noen Bratz? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fordi Bratz er morsomme Hvorfor faller bladene av trærne om høsten? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Fordi at i områder med vinter og kulde, stopper fotosyntesen ved lav temperatur og dessuten blir dagene for korte. Da er det mer hensiktsmessig å kvitte seg med bladene. Bladene hos lauvfellende trær er konstruert slik at de gir maksimal effekt om sommeren, men vil fryse om vinteren. Om høsten brytes det grønne klorofyllet ned og nitrogen og magnesium (som er plantenæring det fins lite av i jorda) trekkes tilbake i treet. Etterpå utvikles et "løsningslag" mellom bladstilk og feste, slik at bladene faktisk faller av. Både tilbaketrekking av stoffer i klorofyll og utvikling av løsningslag styres av temperatur og daglengde. Hvorfor heter det iPod og ikke ePod? Endret 8. november 2008 av The_Unforgiven Lenke til kommentar
Babbo Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fordi ePod høres mongo ut. Hvorfor mistet jeg spille-lysten min? Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fordi du er mongo. Hvorfor har jeg mobil? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fordi da kan du ringe folk... Hvorfor har jeg langt hår selv om jeg er gutt? Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fordi du ikke gidder å klippe deg. Hvorfor gidder jeg å klippe meg? Lenke til kommentar
Babbo Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fordi du har en forbi mot frisører. Hvorfor er Jim Carry morsom? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fordi du har samme humor som han. Hvorfor er det krig i verden? Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fordi en del folk liker våpen og tror de kan skyte med de og vet alt om våpen og krig fordi de har spilt CS. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Babbo Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fordi man skal slutte med det: "Hvorfor" greiene. Derfor! Hvorfor kan jeg etterligne Per Sunnes 100%? Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 fordi du innerst inne er homo? hvorfor er jeg tom for snus? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 fordi du snuser alt opp for fort, også glemmer du å kjøpe ny. Hvorfor er noen dataspill cd og andre dvd? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fordi en CD har 6 ganger mindre lagringsplass enn en DVD. Hvorfor får jeg aldri med meg Torsdagsklubben? Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 det kommer ann på størrelsen på spillet : ) hvorfor er de familiene på nrk programmet "den store reisen" så jævla dumme? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fordi de er født sånn... Hvorfor hører jeg på musikk som jeg egentlig syns er jalla? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fordi du liker å gjøre rare ting. Hvorfor er jeg avhengig av hardstyle? Lenke til kommentar
Babbo Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 For du er rar, Melbourne Shuffle er best. Hvorfor sendte jeg inn forslag til 3 forskjellige spilleprodusenter om idè til spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå