Babbo Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 For du er gal. Hvorfor mobber Submit meg? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fordi han egentlig vil det bare godt Hvorfor ble Obama USA's nye president? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Fordi han eier lett en gammel gubbe og ei fullstendig retarded, gal, kristen kjerring. Hvorfor hører jeg på Soundgarden nå? Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Fordi du sitter i hagen Hvorfor liker noen rap? Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Fordi de ikke vet bedre Hvorfor har hu ved siden av meg vondt i hodet så hu er gretten og lar det gå utover meg ? Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Fordi det er ei "hu". Enough said. Hvorfor er det så jævli kult å IKKE løfte bena når man går? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 fordi det er ork. Hvorfor må jeg være på skolen til 4 i dag? fordi det er ork. Hvorfor må jeg være på skolen til 4 i dag? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Fordi du er på mongo skole. hvorfor har denna dagen gått fort? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Fordi den har gått sakte her hos meg. Hvorfor fryser jeg? Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Vinduet er åpent. Hvorfor sitter jeg her når jeg egentlig kunne brukt tiden til noe produktivt som f.eks ta over verden? Endret 7. november 2008 av Wartom Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Fodi du har innsett at du ikke er den rette personen til noe slik. Hvrofor tok ikke Bush og Dmitrij Medvedev over verden sammen? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Fordi det hadde vært helt forjævlig. Hvorfor svarer ingen på meldingene mine!? :o Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Fordi du er så liten at ingen ser deg Hvorfor er det ingen interessante folk på msn? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 fordi MSN suger heste rumpe hvorfor tror noen folk på gud osv ? Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Fordi har seriøse problemer med å skille virkelighet fra alt annet. Hvorfor snakker jeg? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 fordi du er dum hvorfor er jeg dum som en loff? Lenke til kommentar
preppy Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Fordi du går ut ifra at loffen er knusprig Hvorfor tror jeg på romvesener? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Fordi det er stor sannsynlighet for at de finnes Hvorfor har amerikanerene overdrevet romvesengreiene? Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Fordi de er kommersielle drittfolk som bare er ute etter å tjene penger og prøve å hindre folk i å få legebehandling. Hvorfor er nugatti air dyrere enn vanlig nugatti? Lenke til kommentar
preppy Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Fordi det er nyere og smaker bedre Hvorfor føles natten så lang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå