Bonzoor Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Fordi de ikke vet bedre. Hvorfor er jeg så darlig i basket? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Fordi du ikke kan håndtere baller! Hvorfor lever man? Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 fordi hvem skulle ellers gjøre det? hvorfor er passbilder alltid, alltid stygge? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 fordi passbilder er noe bare politiet/toll folk skal se på så da er det bare morsomt og hvite at de gruer seg til å se på neste bile (makes any sense? not even close) hvorfor finnes internett :o)? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Fordi Amerkanerne satser alt for mye penger på millitæret sitt! Hvorfor foretrekker jeg å spille first-person-shooter spill med mus, og ikke med konsoll-kontroll? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fordi konsoll-kontroll er skrap. Hvorfor poster jeg i denne tråden? Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Fordi du sitter på skulen, dagen er snart over og du har ikkje stort anna å ta deg fatt med. Kvifor delar vi opp døgnet i 24 timar? Endret 6. november 2008 av lassaron-jon Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 fordi det er sikkert logisk med mørkt og lyst. Hvorfor koster Solrik som er større enn kuli, MINDRE enn kuli? Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fordi det koster å være kul. Hvorfor er jeg så deilig? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fordi du ikke er det Hvorfor er ikke verden et bedre sted? Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Fordi sossene lever her. Hvorfor døde epletreet mitt? Endret 6. november 2008 av Charlotte Q Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fordi du ikke stelte det godt nok. Hvorfor har jeg to matteprøver i uka? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 fordi læreren(e) dine er Bitch! hvorfor må man gå.. minimum ca 13 år på skola :s? Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fordi man ikke skal bli en retard. Hvorfor er 10+10 20? Lenke til kommentar
Babbo Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Fordi du noen fant på et mattematisk system som gjør at det rimer litt. Hvorfor får jeg aldri dama jeg vil ha, selv om jeg er snill, fin, omteksom osv? Endret 6. november 2008 av Babbo Lenke til kommentar
VTW Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Fordi du har for godt selvbilde Nei, men seriøst; vi har alle vært der, mann! Og det er alltid like leit! Hvorfor er det så mye lettere å få seg noe om man er et dyr? Lenke til kommentar
Babbo Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Mener du dyre måten? Som at alle som tøffer seg og er duster får damer? Fordi damer vil ha badboys, til de fatter hvor mye penger de egentlig tjener om 5 år. Hva syntes du om volleyball? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 *les første post* hvorfor greide ikke babbo leken ? Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fordi babbo leker? Hvorfor er folk emo? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 fordi de liker å synes synd på seg selv og skal være radikale hvorfor studerer jeg tørr juss? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå