zpug Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Fordi jeg ikke vet hva "NTNU" er Hvorfor skal jeg bynne på friidrett? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Fordi du ikke vet hva NTNU er. Hvorfor må jeg dra imorra? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Fordi ingen vil ha deg der du er. Hvorfor er det noen som har flyskrekk? Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Fordi det er unaturlig for mennesker å befinne seg så langt opp i luften. Hvorfor gidder jeg ikkeeeeeeee? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Fordi du har så mye hår i navlen! Hvorfor fant jeg ikke på noe mer morsomt å si? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Fordi du ikke er en morsom person. Hvorfor er dommerne på FIFA så fatale? Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Fordi FIFA er for femikladder, mens PES er for ekte menn. Hvordan kan det være så stor forskjell på prisen på elektronikk som er nytt og den samme elektronikken 6 måneder senere. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Fordi det kommer stadig nye produkter på markedet og det er det kundene vil ha. Dermed er ikke de "gamle" produktene lenger konkurransedyktige. Setter de ned prisen blir de mer konkurransedyktig. Hvorfor får ikke elever som bruker PC på vgs gratis skolebøker i pdf? Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) fordi mora di er mann hvorfor er faren din en mann? Endret 3. november 2008 av n00b1 Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 fordi moren din liker det. hvorfor skyter en Desert Eagle .50caliber AE .50caliber skudd? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Fordi den skal være effektiv. Hvorfor er Top Gear så artig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Fordi biler sier brum brum. Hvorfor liker folk Ane Dahl Torp Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Fordi hun tro det eller ei er en av svært få gode norske skuespillere, men det er synd at hun overbrukes. Hvorfor sender ikke norske TV-kanaler seg selv parallelt i hd? Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Fordi de ikke eier awesomeness i det hele tatt. Hvorfor er det ikke lov å danse naken på riksveien? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Fordi jens liker banan. Hvorfor smiler jeg? Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Fordi du likar banan. Kvifor blir det laga sko med skolisser? Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 På grunn av at alle de mer praktiske løsningene ikke er like badass. Hvorfor lærer vi nynorsk på skolen? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 så vi kan irritere oss over enda et teit fag. Hvorfor sitter jeg og skriver i denne tråden midt i en naturfagstime? Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Fordi læreren er dødskjedelig å høre på. Hvorfor tar folk narkotika? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Fordi de har fritidsproblemer. Hvorfor har de ikke Cheese Doodles (ostepop) på Ikea Food? Endret 4. november 2008 av The_Unforgiven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå