ShaNickolas Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Fordi de som laget den er klokere en folk flest Hvorfor blir folk dårlige i magen av 20 kopper kaffe? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Fordi koffein er lakserende Hvorfor glemte jeg hvorfor? Endret 31. oktober 2008 av Mikkel™ Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Fordi du er glemsk Hvorfor selger musikkbutikker fake band merchandise? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Fordi de vil tjene penger Hvorfor e mennesker så griske? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Fordi de stemmer FrP! Hvorfor er det ingenting som er HELT rett? Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 fordi de ER rett! hvorfor har eg rett? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Fordi du tar feil Hvorfor er 2+2 = 4 helt rett? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Fordi det er grunnleggende matematikk som er bevist og gjenfortalt. Hvorfor er standpunktet over relativt? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Fordi det er gjort noen feil i reglene, men for å slippe å gjøre alt på nytt, så bare overser de dem! Hvorfor misforsto alle meg da jeg sa "hvorfor er det INGENTING som ER helt rett"? Alle trodde visst jeg skrev "hvorfor finnes det INGEN som HAR helt rett". EDIT: Skrivefeil Endret 2. november 2008 av VTW Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Fordi jeg så det Hvorfor klager VTW på dette? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Fordi jeg så det Hvorfor klager VTW på dette? Fordi har ingenting annet å gjøre på en søndag enn å være på hardware.no Den taperen.... Hvorfor er VTW medlem av HW? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Fordi det kan godr være han er medlem på diskusjon.no istedenfor Hvorfor er hardware.no å diskusjon.no nesten det samme? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Fordi du tar feil. Hardware.no er ikke et diskusjonsforum. Hvorfor er det så mange som har og/å-feil? Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Fordi det ikkje er så lett og skilje å/og feil, å fordi du å eg aldri har å/og feil. Kvifor er dei fleste franskmenn teite? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Fordi flesteparten av de er leftovers fra afrikanske kolonier. Hvorfor er sola så varm? Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Fordi den skal varme mennesker 149,6×106 km unna. Hvorfor hadde Adolf Hitler så syyykt stygg bart? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Fordi han hadde en stor vorte der som han måtte gjemme. Hvorfor står det "Tine Mjølk" på melka i Ålesund? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Fordi Ålesund er Ålesund Hvorfor var jeg sammen med ei fra Ålesund? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Fordi da alle i vestfold hadde dumpa deg, måtte du finne noen andre. Hvorfor skrev jeg det om vestfold selv om jeg er fra rogaland selv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Fordi du egentlig ønsker at du var trønder slik som meg. Hvorfor snødde det når jeg var på vei NTNU idag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå