Molotovcocktail Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Fordi en stor panda står og venter på deg på jobben. Hvorfor kan ikke gutter få brystkreft? Endret 19. oktober 2008 av dir3 Lenke til kommentar
ladida Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Fordi de kan det (selv om det er sjeldent). Hvorfor er ikke jeg kristen? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 fordi gud ikke finnes hvorfor eksistere ikke gud :o? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 fordi gud ikke finnes hvorfor eksistere ikke gud :o? Fordi Allah finnes (har ikke noe gud) Hvorfor vet ikke jeg hva jeg skal utdanne meg til? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Fordi du er usikker på hvilket yrke du vil trives best med Hvorfor er jeg kristen og vet at Gud, Jesus og Den Hellige Ånd eksisterer? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Fordi foreldrene dine har fortalt deg at det er sant helt fra da du var liten! Hvorfor gror neglene ut når man klipper dem, men ikke fingrene når du klipper dem? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Fordi neglene er mye mer plagsomme enn fingrene Hvorfor har jeg tatt valget om jeg vil være kristen selv? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Fordi du er hjernevasket til å tro det var et fritt velg, uten at du skjønner at alt er nedarvet og at det finnes ingen Gud uten mennesker! Hvorfor krangler folk om hva som er best av PC og Mac? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Fordi folk liker å tro at det de har selv er best Hvorfor er jeg trøtt Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Fordi folk liker å tro at det de har selv er best Hvorfor er jeg trøtt fordi du har vært lenge oppe å fjerta hvordan har det seg sånn at det har seg sånn? Lenke til kommentar
ladida Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Fordi det er sånn det bare er. Hvorfor er jeg her i dag igjen? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Fordi du ikke har noen andre steder å være Hvorfor er jeg her nå? Lenke til kommentar
ladida Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Fordi du kjeder deg. Hvorfor ser jeg på ting på tv som jeg egentlig ikke liker? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Fordi det ikke er no på tv du liker Hvorfor er det godt å bæsje? Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Fordi det e bærre lækkert å blessi tu bælgen! Hvorfor HVA!? HÆ!? NEI SERIØST!? DET DER GÅR BARE IKKE AN, HJEEEELP!! *løper unna* Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Fordi, akkurat ja, nemlig, det var det jeg sa Hvorfer er det det å være eller det å ikke være? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Fordi du tydeligvis ble skremt av noe. Hvorfor skal det være så fordømt vanskelig å få lånt seg en varebil fra Bergen til Stavanger uten at det koster rævskjegget ditt og litt til? Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Fordi Murphys lover gjelder ubestridelig i absolutt alle situasjoner. Hvorfor gruer jeg meg til særemne når jeg har tatt en av de beste problemstillingene? Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Fordi Murphys lover gjelder ubestridelig i absolutt alle situasjoner. Hvorfor gruer jeg meg til særemne når jeg har tatt en av de beste problemstillingene? Fordi du har tatt de beste problemstillingene! XD hvorfor fikk jeg lyst til å spille bf2 nå? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Fordi det er et ganske så artig spill! Hvorfor er det så få med plate-(/LP-)spiller for tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå