Goodall Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Fordi Norge har jo knapt vanlig politi. Jeg spiller lotto, viking lotto og joker, hvorfor vinner jeg ALDRIG??? Endret 16. oktober 2008 av Goodall Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Fordi alle andre spile også lotto, viking lotto og joker Hvorfor ble bassen i subwoofern min så dårlig plutselig? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Fordi du spilte for høyt. Hvorfor regner det? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Fordi det er noe med sjø,skyer og drit som gjør det. Hvorfor blir jeg ikke sjokkert lengre av å høre at folk har sprengt seg i fillebiter på ett kjøpesenter f.eks? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Fordi det starter å bli vanlig og media gir det så mye oppmerksomhet at det høres ut som det skjer hver dag...nesten som å kjøre bil. Hvorfor skal de være lov med utenlandske flagg på 17 mai Endret 16. oktober 2008 av Polemos_Theos Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Fordi Bystyret i Oslo ønsker å vise at de ikke er rasister. Hvorfor går noen med både "caps og solbriller"? Endret 16. oktober 2008 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Fordi de ikke aner hva de driver med. Hvorfor spiller jeg keyboard i et band? Lenke til kommentar
Colb Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Fordi du er for lat til å lære deg et skikkelig instrument. Hvorfor må jeg alltid være nedsettende mot folk som spiller keyboard? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Fordi du er av den typen som alltid er nedsettende Hvorfor brakk Oddvar Brå staven? Endret 16. oktober 2008 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Fordi Han var for brå Hvorfor skal tysk grammatikk være så vanskelig? Endret 16. oktober 2008 av Turbo sindre Lenke til kommentar
KarmaKarl Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Fordi språkøret ditt er plassert atmed brunøyet ditt! Hvorfor sier pappa at spill som er installert på pcen hans at de ødelegger den? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Fordi han har retarded pc kunnskaper. Hvorfor er det sånn at vi må lære nynorsk på skolen? <.< Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Fordi det er mye kulere enn bokmål det er bare det at folk flest er for tarded til å fatte det. Hvorfor skriver jeg bokmål selv om jeg liker nynorsk bedre? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Fordi du ikke tør å stå for det at du synes nynorsk er bedre Hvorfor ble jeg lei meg når colb sa at keyboard ikke var et ordentlig instrument (OT: Spiller gitar også da ) Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Fordi du er veldig glad i å spille keyboard, og ønsker veldig gjerne at det er et ordentlig instrument. Hvorfor gidder folk å skrive i denne tråden, inkludert meg selv Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Fordi "Sara Marie <3" ikke er med deg akkurat nå, så derfor prøver du å gjøre noe fornuftig, men dui kom ikke på noe, derfor kom du hit. Vi andre gjør det enten pga fritids eller fordi vi synes det er gøy Hvorfor er himmelen blå? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Fordi sola SKINNER Hvorfor har jeg fått den nye Britney Spears - Womanizer på hjernen??? PS! Snakker ikke om musikk videoen hvor man ser hun "naken" Er sangen som har klistret seg IKKE videoen! HVORFOR??? Endret 16. oktober 2008 av Goodall Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Fordi sangen er ond, og den har osm hensikt å klistre seg til alle verdens hjerner og ødelegge verden slik vi kjenner den i dag og gjør Britney til verdens leder. Hvorfor vet jeg dette? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Fordi du har lest Britney's HEMMELIGE dagbok, hvor hun beskriver denne planen Hvorfor har jeg lyst på disse høyttalerne? CERWIN-VEGA CLS-215 Høyttalere CERWIN-VEGA CLS-15SX Subwoofer CERWIN-VEGA CLS-6 Høyttalere CERWIN-VEGA CLS-6C Senterhøyttaler Endret 16. oktober 2008 av Goodall Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Fordi du er fjortis. Hvorfor har ikke jeg fått Saints Row 2 enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå