Liberalistiske Samebror Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Fordi du ljuger, mange som gjør det!! Hvorfor har VTW en litt emo avatar? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Fordi han vil Hvorfor er jeg ferdig med prøven på skolen? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 fordi du svarte alt feil og leverte tidlig. Hvorfor sitter jeg å kjeder meg nå. Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Fordi du er trøtt. Hvorfor var jeg oppe til klokken fire i dag? EDIT: Var forsent, redigerte om til svar på Kalilleleo Endret 9. oktober 2008 av Shurom Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Fordi du er morgen fugl og ikke klarer å sove Hvorfor vil ikke Shurom bruke Avatar? Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 fordi han er homo som romeo XD hvorfor har jeg ikke noe å skrive på hvorfor? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Fordi dette er en tåpelig tråd. Hvorfor blir alle så overrasket og forbanna hvert år når det kommer snø sent på høsten? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Fordi me vil stå på ski ;D Kvifor har vatn på flaske holdbarheitsdato? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Fordi vann også kan bli gammelt og rottent som alt annet. Dustemikkel. Hvorfor ligger jeg med historielæreren min? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Fordi..venta gjør du o.o? Hvorfor svarte jeg på E-Wok sitt innlegg? Endret 9. oktober 2008 av Polemos_Theos Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Fordi du kjedet deg. I dag kan en ikke spise alt en vil av mat som har raske karbohydrater, men hva hadde skjedd om karbohydrater hadde byttet alle egenskaper med fett? Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 da hadde alle vært feit XD HVORFOR LIGGER E-WOK MED HISTORIE LÆREREN SIN??? XDODOODODOD Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 da hadde alle vært feit XD HVORFOR LIGGER E-WOK MED HISTORIE LÆREREN SIN??? XDODOODODOD Sikkert fordi han/hun liker det.. Hvorfor er det så digg å gå med kule solbriller? Off-topic: Nei, de hadde ikke blitt fete.. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Fordi å se ut som en rar hippie ting er gøy Hvorfor har jeg en kul Avatar Lenke til kommentar
VTW Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Fordi du ble inspirert aqv min emo-avatar Hvorfor er noen så fantasiløse at de bare finner en avatar på google e.l.? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Fordi avataren er et bilde av megselv Hvorfor tror du noen er så fantasiløse at de bare tar avataren av Google? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Fordi de har andre ting å bruke tiden på. Hvorfor henger så mange av oss i denne tråden? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Fordi de ikke har andre ting å bruke tiden på. Hvorfor sitter jeg nå med en god montecristo i kjeften og chatter på msn, når jeg egentlig skulla ha lagt meg...? Endret 9. oktober 2008 av Kallileo Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Fordi du ikkje har viljestyrke xD Kvifor har FireFox myyyykje større markedsandel enn Opera? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 fordi ingen gidder og høre på opera hvorfor gidder jeg og sitte foran datan ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå