Mikkel™ Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fordi jeg ikke kunne ringe når farang. hvorfor har jeg vondt i hodet hele FORBANNA tia? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Migrene? eller så drikker du for lite vann Hvorfor stinker det wonderbaum og wd40 av hele meg? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fordi du kjøpte det på Esso (Har migrene ja forbanna driten ... ) Hvorfor er det så godt å sove i mer enn 12 timer i helgene? Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fordi du kjøpte det på Esso (Har migrene ja forbanna driten ... ) Hvorfor er det så godt å sove i mer enn 12 timer i helgene? fordi da kan du drømme om bolla hvorfor får jeg så mye bolle? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fordi du ser stygg ut. Hvorfor prater du hele tiden om bolla? Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Fordi du ser stygg ut. Hvorfor prater du hele tiden om bolla? fordi jeg er omvendt av stygg, ellers hadde jeg ikke fått bolla hvorfor får ikke DU bolle???? Endret 8. oktober 2008 av skullcandy93 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fordi du ser stygg ut. Hvorfor prater du hele tiden om bolla? fordi jeg er omvendt av stygg, ellers hadde jeg ikke fått bolla hvorfor får ikke DU bolle???? fordi jeg liker smulteringer og ikke boller Hvorfor er det alltid mørkt om kveldene? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fordi solen legger seg tidlig. Hvorfor er pappa mann? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fordi solen legger seg tidlig. Hvorfor er pappa mann? Fordi gud sa at han ikke passe til å være dame Hvorfor liker alle grandiosa? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fordi alle andre liker det. Hvorfor er gardinen min blå? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fordi alle andre liker det. Hvorfor er gardinen min blå? Fordi du ikke ville ha en rosa Hvorfor finnes det lekser? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fordi verden er urettferdig. Hvorfor ble denne tråden opprettet? Lenke til kommentar
Eli88 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Fordi det finnes veldig mange med fritidsproblemer. Hvorfor lever du? Endret 8. oktober 2008 av Eli88 Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Sånn at du skal ha det jævlig. Hvorfor regner det hele tiden? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fordi det finnes veldig mange med fritidsproblemer. Hvorfor lever du? Fordi han ikke er død. Hvorfor har roser torner? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fordi de skal stikke. Hvorfor er Jesus død? Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fordi de skal stikke. Hvorfor er Jesus død? fordi han er ikke gud! xD hvorfor er den nye pc'en min så koselig å spille på ? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fordi du investerte godt i den sikkert.. Hvorfor er det så utrolig vanskelig å finne wallpapers for to skjermer som går bra overens med det bestemte temaet man har på maskinen? Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Fordi du er pirkete. Hvorfor må vi skaffe en dekoder som så gir et tonn nye ekstrautgifter? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Fordi du er en hemmelig agent som mottat alle e-postene dine i koder. Du trenger en dekoder for å forstå e-posten din slik at du får vite ditt neste oppdrag! Hvorfor er det ingen som liker Kill Buljo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå