-Gudfaren- Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Fordi moren din ba deg gjøre det. Hvorfor føler jeg meg baktung i hodet? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Du drakk for mye i går Hvorfor syntes alle det er så koselig med høst? regner bare her Endret 5. oktober 2008 av Turbo sindre Lenke til kommentar
labamba Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Fordi at når det regnar kan du sitte inne å kose deg, utan å ha dårleg samvittigheit for at du ikkje er ute i det fine været. Kvifor har eg på følelsen av det kjem til å snø i natt? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Fordi det er søndag og du gruer deg egentlig bare til mandag ( Har forresten snødd litt her ) Hvorfor skal mandag være så vanskelige dager? Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Fordi det er søndag og du gruer deg egentlig bare til mandag ( Har forresten snødd litt her )Hvorfor skal mandag være så vanskelige dager? fordi det er begynnelsen i uka, ergo skole sucks hvorfor har det seg sånn at når det ikke er noe data så er det bare bolle Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Fordi du garantert sitter å tisser. Hvorfor? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Fordi. Kivfor vil ikkje eg legge meg? Endret 5. oktober 2008 av xersess Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 fordi det er dårlig utnyttelse av tiden hvorfor gidder jeg bli med på alle disse dumme trådene? Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Fordi du ikke har noe bedre gjøre av og til, til, til. Hvorfor gleder jeg meg til kl 07.30 i dag, dag, dag? hint, hint, hint Endret 6. oktober 2008 av zl33p Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Fordi du skal runke Hvorfor i helvete sitter jeg med Röda Lacket under leppa? Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Fordi det smaker nonstop. Hvorfor søkte jeg meldingstjeneste i forsvaret?? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Fordi du synes det er kult ! Hvorfor spiser hai, hai? Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Fordi det er godt. Hvorfor gleder jeg meg til dagen er slutt? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Fordi det er godt. Hvorfor gleder jeg meg til dagen er slutt? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Fordi det er Godt Hvorfor skriver 2 brukere det samme svaret ? Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Fordi svaret mitt var så bra at det måtte kopieres. Hvorfor bør man kjøpe paraply på clas ohlson? Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Fordi svaret mitt var så bra at det måtte kopieres. Hvorfor bør man kjøpe paraply på clas ohlson? fordi ellers er det bare bolle. hvorfor har nesten alle spilleselskapene securom i de nye spillene sine? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Fordi de føgler strømmen og ikke tenker på de stakars folkene som ikke har råd til å kjøpe spillene sine selv! Hvorfor fikk jeg aldri prøvd "Trigun: The Planet Gunsmoke"? Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fordi du gadd aldri Hvorfor har jeg kyssesyk? Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fordi du har desverre blitt smittet. Hvorfor kan ikke jeg skyte Bondevik, når Karl-Eirik Schjøtt-Pedersen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå