HalogenpæreUtenLys Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Fordi du ødela den gamle og vil ha en ny gratis på forsikringen Hvorfor er alle ulike? Endret 1. oktober 2008 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Fordi du ødela den gamle og vil ha en ny gratis på forsikringen Hvorfor er alle ulike? fordi interessene til folk er annerledes. HVORFOR HAR JEG HÅR I RÆVA?? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fordi det ser dumt ut uten. Hvorfor har jeg lengre tiss enn deg? Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fordi du strakk den ut til du begynte å grine når du målte den med linjal. Kvifor konnoterar ein denotasjonen? Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fordi norsklæreren din sier det! Hvorfor eksisterer knott og mygg? Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fordi norsklæreren din sier det! Hvorfor eksisterer knott og mygg? fordi da har de noe å gjøre i rompa di! hvorfor ønsker jeg at jeg kunne være den jeg var da jeg ønsket at jeg var den jeg er? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fordi du er emo som har funnet enn litt kul setning som du liker å brife med Hvorfor hører jeg på musikk? Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fordi det behager deg. Hvorfor blir jeg så fort irritert, og sint? Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fordi foreldrene dine var slemme mot deg. Hvorfor bruker nissen reinsdyr og ikke hester? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fordi hesten skled når de landet på taket Hvorfor vil Proven at nissen skal bruke hester? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fordi han tenner på hester. Hvorfor er latians attraktive? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fordi latians er sinnsykt nyskapende og jævlig kult. Ikke noe man hører hver dag, for å si det sånn. Hvorfor suger du nå effektive mengder med tiss og tilhørende kuksaft? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Fordi jeg liker det! Hvorfor burde E-wok piskes offentlig? ^^ Endret 4. oktober 2008 av VTW Lenke til kommentar
swahili Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 det hadde behaget alle oss andre Hvorfor regner og blåser det så forbanna masse ute? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Fordi høsten er på vei... :/ Hvorfor er alle så glade i Quentin Tarantino? Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Fordi høsten er på vei... :/ Hvorfor er alle så glade i Quentin Tarantino? vet ikke.... hvorfor ble rammen på den nye datan min ødelagt? Endret 5. oktober 2008 av skullcandy93 Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Fordi du var hardhent Hvorfor er det så kaldt? =/ Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Fordi det er høsten for pokker. Hvorfor føles det som om jeg har sand under øyelokka? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Fordi du har lekt for lenge i sandkassa! Hvorfor er Religionslæreren min en slu jævel? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Fordi han er sleip. Hvorfor har jeg nettopp satt alle cd'ne mine et annet sted? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå