Mikkel™ Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Fordi du så for mye på 2girls1cup og fikk ikke sove, noe som ledet til utmattelse, lite søvn, nedbrenning og treg blodsirkulasjon i hjernen slik at du skulle ha noe å spørre om. Hvorfor leker jeg fremdeles doktor? Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Fordi du tok for mye medisin som liten. Hvorfor kommer fjernkontrollen bort så fort? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Fordi du så for mye på 2girls1cup og fikk ikke sove, noe som ledet til utmattelse, lite søvn, nedbrenning og treg blodsirkulasjon i hjernen slik at du mister hukommelsen og glemmer hvor den er. Hvorfor er mandager som oftest kjedelig? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Fordi den kommer etter helgen Hvem oppfant mandager? Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) en tulling... hvorfor har det seg sånn at de som svarer her på denne tråden har fritids? Endret 29. september 2008 av skullcandy93 Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Fordi de har fritids Hvorfor har vi fritids? Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Fordi vi ikke har noe å gjøre..? ... Hvorfor er Avenged Sevenfold blitt så kjent i det siste? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Fordi de lager bra musikk? Og de spilte på valle hovin litt tidlige i år? nei jeg er ikke sikker, men de har IMO veldig bra musikk Hvorfor sitter jeg å drikker hele tida? (drikker _VANN!_ ) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Fordi du er glad i tiss. Hvorfor er jeg også glad i tiss? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Fordi akkurat nå ser jeg på deg som en komplett idiot!! Hvorfor gjør jeg det? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Fordi du sitter inne i en kyllingdrakt. Hvorfor har jeg akkurat spist nuddler? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Fordi du så for mye på 2girls1cup og fikk ikke sove, noe som ledet til utmattelse, lite søvn, nedbrenning og som videre førte til at du ble sulten. Hvorfor er ikke rød grønn men grønn rød og ikke blå istede for å være gul men fremdeles er lilla med hvite flekker? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Frodi du liker å skryte av dine farge kunskaper. Hvorfor skal jeg kanskje ha med to venner på hytta i morgen? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Fordi det er morsommere med trekant;) Hvorfor er det 2 måneder sommerferie? Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Fordi det er morsommere med trekant;) Hvorfor er det 2 måneder sommerferie? fordi da kan vi sole ræva våres Hvorfor ønsker jeg at jeg kunne være den jeg var da jeg ønsket at jeg var den jeg er Endret 1. oktober 2008 av skullcandy93 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Forde at noen følte at vi trengte mer fri. Hvorfor må jeg jobbe i 2 uker på ulstein elektro uten å få betalt ? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Fordi livet suger. Hvorfor lønner ikke gode gjerninger seg? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Fordi noen lønner seg Hvorfor er Mikkel™ så besatt av 2girls1cup? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Fordi han syns det er turn-on. Hvorfor har jeg et sår i panna? Lenke til kommentar
katet Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Fordi du har laga et sår i panna. Hvorfor har jeg lyst på ny telefon ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå