Hosjkornæsj Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Fordi skolen min har hatt planlegningsdager siden torsdag uansett... Hvorfor skal jeg på senteret kl halv tolv nå i morges... Lenke til kommentar
rolfjoh Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Fordi skolen min har hatt planlegningsdager siden torsdag uansett... Hvorfor skal jeg på senteret kl halv tolv nå i morges... For å stå og henge med de andre fjortisene. Hvorfor skal jeg på ferie til Italia neste måned? Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Fordi du er drittlei norge... Hvorfor bare MÅ jeg spise nå? Lenke til kommentar
rolfjoh Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Fordi du er drittlei norge... Hvorfor bare MÅ jeg spise nå? Fordi du er sulten. Hvorfor skal jeg IKKE spise nå. Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Fordi du ikke er sulten... Hvorfor hører jeg plutselig på gothic rock?? Lenke til kommentar
rolfjoh Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Fordi du ikke er sulten... Hvorfor hører jeg plutselig på gothic rock?? Fordi du har dårlig musikksmak. Hvorfor liker jeg Nirvana (altså musikkgruppa)? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Fordi du ser på deg selv som Kurt Cobain. Hvorfor skal jeg på jobb om 30 minutter? Lenke til kommentar
Lernes Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Fordi du må tjene penger til ØL! Hvorfor må jeg installere Windows XP på testpc'n min på skolen? Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 fordi du skal få noe å spørre om hvorfor har jeg ikke dusjet ennå? Lenke til kommentar
rolfjoh Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 fordi du skal få noe å spørre om hvorfor har jeg ikke dusjet ennå? Fordi du vaser bort tid på datamaskina i stedet for å gjøre noe nyttig. Hvorfor har ikke jeg heller dusja ennå? Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 fordi du også vaser bort tid på datamaskina i stedet for å gjøre noe nyttig... hvorfor ligger jeg i sengen og vaser bort tid på datamaskina i stedet for å gjøre noe nyttig... Lenke til kommentar
rolfjoh Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 fordi du også vaser bort tid på datamaskina i stedet for å gjøre noe nyttig... hvorfor ligger jeg i sengen og vaser bort tid på datamaskina i stedet for å gjøre noe nyttig... Fordi du ikke gidder å gjøre noe nyttig. Hvorfor sitter jeg og lurer på om jeg skal ta meg en dusj, men drøyer ennå litt? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Fordi du ser på pr0n på dataen. Hvorfor er ikke jeg ute i hallen å jobber ? Endret 19. september 2008 av rotaxmax Lenke til kommentar
rolfjoh Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Fordi du ser på pr0n på dataen. Hvorfor er ikke jeg ute i hallen å jobber ? Fordi du er lat. Hvorfor bør Norge avstå Østlandet til Sverige? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Fordi de ikke bør det. Hvorfor vil Rolfjoh at sverige skal få østlandet? Lenke til kommentar
rolfjoh Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Fordi de ikke bør det. Hvorfor vil Rolfjoh at sverige skal få østlandet? Fordi da slipper vi å dele oljepengene med østlendingene... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hvorfor skrev ikke rolfjoh noe spørsmål ? Lenke til kommentar
rolfjoh Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Hvorfor skrev ikke rolfjoh noe spørsmål ? Fordi jeg glemte det bort. Hvorfor glemte jeg det bort? Endret 19. september 2008 av rolfjoh Lenke til kommentar
zpug Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 fordi du var så opptatt med å skrive fordi at du glemte og skrive hvorfor hvorfor er jeg glad Lenke til kommentar
rolfjoh Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 fordi du har pult. Hvorfor er JEG glad? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå