VTW Skrevet 17. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Fordi du er magnetisk og derfor tiltrekkes av det! Hvorfor bruker jeg Opera og ikke Firefox? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Fordi du liker feite folk som skriker og skråler og tenkte den nettleseren passet bra for deg. Hvorfor må alle jobber starte så tidlig på dagen ? Lenke til kommentar
zpug Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 fordi mennesker folk vil faktisk ha litt fritid da det passer å ha fri hvorfor er er in flames så jævlig digg!? og hvorfor spør jeg bare om musikk? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Fordi In Flames Spiller dritbra musikk Og du spør bare om musikk fordi du har riktig musikksmak Hvorfor lekker girkassa mi olje ? =/ Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Fordi det er ett hull i den. Hvorfor gleder jeg meg til jeg får Death In A Coffin?! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 fordi du har lyst på den Hvorfor er jeg så trøtt ? (Nei er ikke hull i girkassa bare bunnpluggen som har løsna litt) Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Fordi du har brukt all energi på å runke. Hvorfor har jeg smerter i leggen? Lenke til kommentar
zpug Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 fordi du dasket deg selv på leggen i hele natt mens du såv hvorfor har vi fri på mandag Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Fordi lærerene streiker! Hvorfor er jeg tung i hodet? Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Fordi hovudet ditt har alltid vore for stort i forhold til kroppen din. Kvifor ler den som ler sist best? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 fordi han har tat seg tid til å oppsummer det som er morsomt for så å sprute ut i vill latter. Hvorfor er Blizzard så treg med support? Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Fordi Blizzard er opptekne med å lage Starcraft II og Diablo III Kvifor er kjærleik så viktig? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Fordi Amor like liker hor. Hvorfor er hvorfor ikke derfor men hvorfor istede for derfor som egentlig skulle være hvorfor? Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Fordi at derfor spør man hvorfor istedet som får derfor til å bli hvorfor, derfor! Hvorfor spiser jeg pannekaker? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Fordi du opplever seksuell nytelse når du gjör det. Hvorfor kan man, etter å ha lest en spenningsroman på 300 sider, klare å oppsummere hva man har lest temmelig lett, mens man sliter med å gjöre det samme etter å ha lest en skolebok på 100 sider? Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 fordi skolen er kjedlig hvorfor er jeg på skolen nå? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Fordi du liker å kjede deg. Hvorfor må man egentlig vaske håndduker? Man er jo alltid ren når man bruker de. Lenke til kommentar
zpug Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 fordi man vasker dem av og til hvorfor må jeg være på¨skolen kl5 til 8 idag?? Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Fordi du ikke har noe bedre å gjøre, dessuten føler du deg seksuelt tiltrukke rektoren din... Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Hvorfor glemte MR. Hiphop å skrive et spørsmål? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå