fargoth Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Fordi du, som alle oss andre som har sett lyset, får størst utbytte av denne musikksjangeren. Hvorfor ble ikke Roma bygget på en dag? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Fordi det sier seg selv at det var mer enn en dag å bygge en by Hvorfor er Mac Gyver så løsningsorientert? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Fordi du er magnetisk og tiltrekkes derfor av metall! Hvorfor har jeg en avstøpning av tennene mine i hylla mi? Lenke til kommentar
morra Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Gidder ikke velge hvilken jeg skal svare på, så jeg tar begge: Zaroos: Fordi han er et geni med hockey-sveis. VTW: Fordi du er stolt av dem? Hvorfor flyr ikke fuglehunder? Endret 6. juli 2008 av morra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Fordi det er egentlig en tilbakestående hunderase. Hvorfor er jeg oppe? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Fordi du ikke er nede! Hvorfor er jeg våken fremdeles? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Fordi du ikke sover! Hvorfor legger jeg meg nå? (natta) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Fordi du föler deg svärt trött og instinktene dine sier at du bör legge deg for å få mest mulig ut av din meget viktige og kreative morgendag. Hvorfor tar det så helvetes lang tid å innstallere Office-pakka? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Fordi du skal få tid til å filosofere litt før du gyver løs på skrivingen! Hvorfor har Beatles-fyrene så stygge hårsveiser? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Fordi det var slike sveiser som var kule på deres storhetstider. Hvorfor liker jeg godteri? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Fordi det er sunt. Hvorfor sitter jeg på pcen? Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Fordi det er sunt. Hvorfor sitter jeg på pcen? Fordi du ikke sitter under den. Hvorfor lanserer Netcom enda et iPhone abonnement? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Fordi de er tilbakestående. Hvorfor spiser jeg godteri atm? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Fordi i ditt syke hode er det lørdag i dag. Hvorfor har vi ikke tre øyne i hodet, men bare to? Lenke til kommentar
morra Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Fordi det ville bli så trangt i hodet at de ville satt seg fast i hverandre... Hvorfor regner det sidelengs her? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Fordi dråpane prøver å få ein mjukare landing Kvifor smakar sitron surt? Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Fordi jeg er sur Hvorfor trenger levende skapninger regelmessig søvn? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Fordi moren og faren din lurte deg til å tro det så de kunne få litt "kvalitetstid" for seg selv! Hvorfor selger svart bedre i sølv (mobiler/videokamera etc) Lenke til kommentar
morra Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Fordi folk liker at "tingene" deres er i dystre farger. Hvorfor er det generelt dyrere å kjøpe ting i Norge enn i andre land? Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Fordi staten legger på noen hundre prosent skatt. Hvorfor er det ikke lov med bilder i signaturen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå