kevinedomm Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fordi de er rare. Hvorfor opprettet trådstarter denne tråden? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Fordi det var en utrolig god ide! Hvorfor må jeg opp så forbannet tidlig? Lenke til kommentar
321 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Fordi verden er ond Hvorfor er verden ond? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Fordi jeg må opp så forbannet tidlig! Hvorfor føler jeg at denne timen kommer til å inneholde mye CS? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Fordi du er inkompetent og bryr deg ikke om framtiden din Hvorfor gleder jeg meg til neste mandag? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Fordi du da skal ta en operasjon som fører til at du mister din impotens! Hvorfor har Mikkel til nå vært impotent? Lenke til kommentar
321 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Fordig det var først i dag han tok en operasjon, som gjorde han potent. Hvorfor har han ikke tatt denne operasjonen før? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Fordi jeg var mindreårig! Hvorfor ble jeg eldre? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Fordi du var lei av å være ung Hvorfor slutter DB å gi ut Naruto? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Fordi Naruto er Japansk tegneserie, så nå lærte du noe nytt! Hvorfor er skole så døllt? (ja, jeg prøver å bruke nye uttrykk!) Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 fordi hadde det vært morsomt kunne det umulig vært gratis. Hvorfor finnes det ikke noen ganske nye spill med heftig grafikk som jeg kan kjøpe? Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Fordi de som skaper det er rusa Hvorfor finner jeg ikke dildoen min? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Fordi jeg har tatt den! Hva Hvorfor har jeg dildoen til Ganjapiken oppi.... Skjorteermet? Endret 8. september 2008 av hagengutten Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 fordi "den som finner'n er vinner'n" Hvorfor må man si "hvorfor" her, når de som skriver nynorsk sier "kvifor" ? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Fordi nynorskfolk er noen dimmlinger! Hvorfor mener jeg egentlig ikke det jeg sa nå? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Fordi du egentlig mener det Hvorfor mener jeg noe jeg ikke har formeninger om? Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Fordi du liker å runke. Hvorfor har jenter klitoris? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Fordi også de skal få nyte innimellom! Hvorfor hører jeg på en sang som en transeksuell har laget? Lenke til kommentar
321 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Fordi du føler deg bitte litt transeksuell selv akkurat nå xD Hvorfor føler hagengutten seg bitte litt transeksuell akkurat nå? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Fordi jeg tok på meg klærne til min søster og danset rundt i huset! Hvorfor gjorde jeg ikke dette`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå