Martin HaTh Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 fordi du ikke sitter så mye på PCen, eller at du har crappy internett Hvorfor har så da USA 16års grense? De er jo så feite at 2 år mer gåing har de godt av =) Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fordi du skal ha noko å lure på Kvifor svarar du delvis på spørsmålet ditt??? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fordi han hadde svaret selv, og ville vise det! Hvorfor heter det hvorfor og ikke kvifor? Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fordi du er dum og svarer carlsberg uansett kva eg skriv, pluss at hvorfor er det dominerande ordet i Noreg, utan at det er rett. Kvifor skriv du bokmål? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fordi CARLSBERG! Hvorfor føler jeg at jeg har en smule umoden oppførsel for øyeblikket? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fordi du er kjedelig. Hvorfor hater alle nynorsk? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fordi det er unødvendig med to språk som alle skal lære! Hvorfor er det nødvendig at nynorsk-folka skal lære bokmål? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fåglarna veit Hvorfor er det snart høst? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fordi det er september. Hvorfor hater jeg vinteren? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fordi du har lett for å bli forkjølet? Hvorfor blir man så påståelige her i denne tråden? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Feil. Fordi noen folk er bare sånn. Hvorfor kan man ikke sparke en lærer? Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fordi man er ikke rektor. Hvorfor har ikke jeg spist middag nå? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fordi dere har ikke penger til mat. Hvorfor ser jeg på NRK2? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Fordi du er over 60 år? Hvorfor er Two and a half men så bra? Endret 7. september 2008 av hagengutten Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fordi du elsker sosial-politiske-gamlis-dokumentarer. Hvorfor ser jeg på TV2? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fordi du er for treg til å skrive! Hvorfor er det så mye pauser? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fordi du ser på "fotball" Hvorfor er kvinnefotball så elendig? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fordi også DU er for treg til å skrive! Hvorfor er egentlig kvinnefotball så dårlig? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fordi dem eier ikke teknikk, fart eller spillerforståelse. Hvorfor koster folkepakken 49,- i mnd? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fordi det er abonnement på det, og prisen kommer til å gå opp når mange har kjøpt den! Hvorfor er Chuck så cool? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå