Chocolate-Monster Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Fordi du var på fest, så gikk tiden så fort. Hvorfor er det vanskelig å holde tiden? Lenke til kommentar
LoxDrock Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Fordi tiden holder ikke deg! Hvorfor er bra gaming pcer så jævelig dyrt?.. :/ xD Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Fordi man får det man betaler for Men konsoll er gøyere Hvorfor sovna eg en del ganger på skolen i dag og på bussen så kjørte for langt ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Fordi man får det man betaler for Men konsoll er gøyere Hvorfor sovna eg en del ganger på skolen i dag og på bussen så kjørte for langt ? Fordi du satt å sov heila natta og fikk ikke nok søvn:) Hvorfor kan jeg ikke når jeg kan? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Fordi du har det så travelt at du stresser for mye når du har muligheten, (:Hvorfor kommenterte du et inlegg fra februar?! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Fordi jeg syns dette virket som en hyggelig og morsom tråd så jeg ville ta sjansen og bumpe den:) Hvorfor er jeg så ofte trøtt? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Fordi Ole Lukkøye ikke gjør jobben sin Hvorfor er det ikke snø ute? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Fordi vi skal slippe å skrape bilene hver morgen. Hvorfor dropper så mange ut av høyere utdanning? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Fordi de har valgt feil, og ikke har guts til å fullføre eller begynne på noe annet. Hvorfor blir barne-TV bare dårligere og dårligere? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Fordi de har valgt feil, og ikke har guts til å fullføre eller begynne på noe annet. Hvorfor blir barne-TV bare dårligere og dårligere? Fordi dem bare bryr seg om penger Hvorfor er det så kaldt ut? Lenke til kommentar
minnie! Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Fordi butikkene vil selge mer klær Hvorfor blir man sulten? Lenke til kommentar
SteinHe Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Så du vet når du skal spise Hvorfor gjør jeg alt annet en det jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
minnie! Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Fordi du har slemme demoner inni deg som får deg til å gjøre andre ting Hvorfor er folk late? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Fordi du har slemme demoner inni deg som får deg til å gjøre andre ting Hvorfor er folk late? Fordi dem har lite å gjøre Hvorfor har man ikke superkrefter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå