me1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Fordi man må tæsje alkohol:( Hvorfor har jeg sett 2 sesonger av Sopranos på 3 dager? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Fordi du liker dem veldig godt Hvorfor ser jeg på en Tysk serie nå? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Fordi det tyske språket er rått! Hvorfor er jeg i så godt humør idag? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Fordi dama de kjøpte en ferie for 2 som overaskelse til bursdagen din Hvorfor kjeder jeg meg på skolen? Lenke til kommentar
me1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Fordi skolen suger p**k Hvorfor har jeg ikke vært på skolen på 3 dager? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Fordi du chillern hjemme Hvorfor sitter jeg å ser på serier i timen...? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Fordi det foreleseren snakker om går rett over hodet på deg, og en ny episode har blitt lagt ut på internett. Hvorfor er ikke jeg søkkrik? Lenke til kommentar
me1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Fordi du bare sløver hjemme og loker på diskusjon.no Hvorfor slår lillebroren min meg i sjakk? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Fordi han ikke sitter på diskusjon hele tiden og er smartere en deg da Hvorfor kan jeg bli litt frekk når jeg er trøtt? Lenke til kommentar
me1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Godt spørsmål Hvorfor er d kleint at andre synger bursdagsang for deg? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Fordi man da føler seg så liten selv om man egentlig er stor nok for å ikke trenge sang. Hvorfor har jeg gått tom for spill å game nå? Lenke til kommentar
H@nna Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Fordi du har sittet å gamet 24/7 Hvorfor mistet mennesker halen? Lenke til kommentar
me1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Fordi Gud ikke likte at vi pulte oss selv :I Hvorfor er jeg så fattig? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Fordi du bruker penger på altfor mye tull istedet for å spare litt hver dag. Hvorfor blir jeg alltid hekta på serier? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Fordi de alldri kommer med en riktig slutt, men som oftest må man se neste episode for å skjønne dem, slik fortsetter det.. Hvorfor er jeg alltid på skolen alltfor tidelig? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Fordi du har ikke klokke. Hvorfor har kjørelæreren min så god humor? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Fordi han er vant til ungdommer og har vent seg til humoren. Hvorfor er busstidene ganske så fail i forhold til skoletidene? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Fordi det er ikke riktig alltid. Hvorfer er jeg i Norge nå ? Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Fordi Norge er et fint land Hvorfor er jeg håpløst forelsket i en som ikke har tid til meg? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 :hmm: Fordi,,,love is blind? Hvorfor er det ikke kaldt ut i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå