-Gudfaren- Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fordi jeg aldri har fått lest noen av dem. Hvorfor er italienere så kvalme? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fordi de er homofile, thats why! Hvorfor heter hvorfor hvorfor? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fordi han heter derfor, men skiftet navn til hvorfor;) Hvorfor sender de Friends for 100 gang på TV2? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 For at folk skal se så mye som mulig av Jennifer Aniston! Hvorfor kasdkljasjkl? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fordi den som skriver det har et stort problem. Hvorfor kvifor? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fordi nynorsk er teit! Hvorfor ser jeg på simpsons nå? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fordi bart og gjengen spionerte på lisa. Hvorfor er alle gule i Simpsons? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fordi det er Cooolt! Hvorfor er ikke Santas Little Helper så hjelpende som navnet tilsier? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fordi Santa er slem. Hvorfor ser jeg på mot i brøstet? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fordi det var pause i Simpsons, og da zappa du! Hvorfor har posten så teite reklamer? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fordi dem som lager filmene er amatører. Hvorfor ser jeg på Hotel Cæsar? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fordi du ikke har innsett at det er Simpsons på Viasat4 nå! Hvorfor har Viasat4 så bra program fra 18.00? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Fordi det er da flest mennesker har tid til å se på TV! Hvorfor kan ikke alle deltakere lese reglene før de svarer? (Tenker på dem som begynner spm med "hva" eller "hvor" etc.) Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fordi de er inkompetente diskusjonsmedlemmer! Hvorfor i helsikke ser jeg på Melodi Grand Prix JR????? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fordi det er mosomt å se på de små guttene som tror de er så sinsykt tøffe! :!: Hvorfor er jeg fornøyd? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fordi du liker å se på de små guttene som synes de er utrolig tøffe! Hvorfor er Guri Skanche så drittdeilig til å være 40?? Lenke til kommentar
321 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fordi det er ikke Guri Schanche, det er den hemmelige dattera hennes Hvorfor stiller vi klokka til "sommer tid" og "vinter tid?" Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 For å spare energi. Hvorfor er øl godt? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Fordi det har en god smak Hvorfor sover jeg ikke? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Fordi du er n00b Hvorfor spiste jeg nettop ei brødskive med kaviar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå