Chocolate-Monster Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Fordi jeg ikke har lekser så trenger ikke komme med unskyldninger Hvorfor er det mange som ser gangnam style selv om nesten alle hater den? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Fordi dei er high. Hvorfor har ikke eg sett ein hest med eit horn i trynet enda...? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Fordi jeg alltid har tatt pengene dine så du ikke har råd til mere en 1 flaske vodka XP Hvorfor er jeg så trøtt i dag? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Fordi du er forsatt beruset etter at du brukte mine penger til dop og andre slike ting. Hvorfor har eg lyst til og leie ein "Torpedo" for og banke deg opp? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Fordi du ikke vet hvem jeg er så er du tror du er på den sikre siden med en torpedo. (Tro om igjen, kan si deg ikke lurt prøve banke meg opp ) Hvorfor er jeg sulten i hele dag? (Selv har spist mere en jeg pleier? Lenke til kommentar
bobbymin Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Fordi du har orm. Hvorfor drømmer man så mye latterlig? Lenke til kommentar
GhettoNissen Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Fordi sove-støvet Ole Lukkeøye benytter består av crack. Hvorfor kan jeg ikke kjøpe sigarer på min lokale dagligvarebutikk? Endret 5. februar 2013 av GhettoNissen Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Fordi du ikke er gammel nok, og ho i kassa er sånn som ikke selger til folk under 18...... Hvorfor er det kjedelig å vente? Lenke til kommentar
me1 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Fordi du ikke har mer strøm på mobilen.. Hvorfor kan babyer puste under vann? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Fordi .... hmm vet faktisk ikke? Hvorfor har jeg vondt i hodet i dag? Lenke til kommentar
me1 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Fordi du var på fylla igår Hvorfor kan ikke jeg grine når fuglen på den grønne gren? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Fordi du ikke klarer grine når du ser grønne fugler. Hvorfor er man alltid trøtt på morgenen? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Fordi man må få med seg tvseriene som går sent på kvelden. Hvorfor vil man ikke gjøre lekser? Lenke til kommentar
me1 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Fordi man vil heller se på simpsons og spise nudler. Hvorfor kommer jeg ikke på no spørsmål? Lenke til kommentar
andresb Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Fordi du ikke er kreativ nok. Hvorfor tar jeg alltid med pc`n på do? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Fordi du vil onanere og bæsje samtidig. Hvorfor er det så få glamourmodeller som liker å sitte på rommet sitt i flere timer å spille dataspill? Lenke til kommentar
me1 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Fordi de ikke kan engelsk Hvorfor er d så gøy å se på family guy når man er høy? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Fordi det blir utrolig morsomt å se på Hvorfor er skolePCene så billige? Lenke til kommentar
me1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Fordi skolene er så fattige, og barna så primitive Hvorfor savner jeg å være barn? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Fordi det er mye gøyere å gjøre noe som ikke er helt lov en noe som ingen bryr seg om, og man har masse fritid, fester osv! Hvorfor er det kjiipt å være under 18? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå