Chocolate-Monster Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Fordi jeg ikke har fått utviklet noe mye fetere og bedre motor. (Jo, er det ikke han kødden som skjuler seg overallt på face da? ) Hvorfor snakker jeg med altfor mange personer samtidig nå? (Neste krampe i fingerne ) Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 fordi du er populær (tror ikke jeg har sett han ) hvorfor er tv-er svarte når de er av? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Fordi de vil hjelpe deg med å holde strømregningen nede. Hvorfor skal jeg game nå? (så blir ikke så aktiv her lengre.) Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 fordi du er lei av diskusjon.no (det er bra, så får jeg kanskje gjort noe litt mer konstruktivt ) hvorfor snorker lillesøstra mi? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Fordi det er vanlig blant mennsker og snorke xD Hvorfor såver/såvde eg med øyene åpent? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Fordi du ville ikke drømme vondt? Hvorfor maser søstra på meg? Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Fordi hun trenger noe. Hvorfor en tyggis så godt? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 liker ikke tyggis så godt, men er nok pga smaken og at man ikke får dorlig ånde man liker det? Hvorfor er det så sykt glatt i dag? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Fordi da er det lett å slip... Hvorfor tenker jeg å gjøre noe som er ikke så godt nå◑▂◐ Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Fordi du er iferd med å bli sprø Hvorfor er doris borte? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Fordi hun ville bytte brukernavnet av en for meg ukjent grund. Hvorfor sovna halve klassen i timen i stad? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Fordi det er varmt inne og det er godt å sov. Hvorfor er jeg trøtt nå? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Fordi du ikke sov i natt. Hvorfor er sulten igjen? Spiste for time siden. Blir aldri mett i dag... Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Fordi du har ein meget farlig kjønnsykdom som også ødelegger mesteparten av kroppen blant annet magen. Mest sansynlig så har du hull i magesekken akuratt nå. Eg råder deg til og gå til lege de neste 5 timene ellers kan du bli meget syk. (Altså mer en du er, du tenker kansje at når hele kroppen er ødelagt har du nådd bunden men nei...) Hvorfor eg eg blitt intrisert i svært skjeldene sykdommer? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Fordi du har SVÆRT lite å finne på. Hvorfor hater jeg alt og alle rundt meg? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Det er ikke godt. Alt og alle rundt deg skylder deg penger....men det er ikke. Forstår alt og alle rundt deg, Jeg synes det er mange noen som bryr seg for deg Hvorfor er jeg for sent til jobb igjen i dag Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Fordi bilen din "Streiket/sluttet og gå" og du måtte vente 3 timer på at NAF/ de med løva som tegn skulle komme Hvorfor gleder eg meg til ferie? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 fordi ferie er digg! hvorfor sover jeg så dårlig? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Fordi du jobbet ikke i går. Hvorfor har jeg ingen å spørre om nå? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) *ingenting fordi du gleder deg til ferie hvorfor er det mørkt ute? Endret 10. januar 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå