Chocolate-Monster Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Fordi at mennesker kan se forskjell mellom oppe og nede haha Hvorfor måtte jeg fyre nå? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) (Haha ) Fordi du er aleine hjemme så foreldrene dine kunne ikke gjøre det Hvorfor er telefonen min snart tom for batteri? Endret 5. januar 2013 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Fordi du ikke har PC og bruker mobilen til å være på diskusjon med. Du har heller ikke en mobil med evig strøm som jeg snart skal finne opp Hvorfor er jeg fortsatt sulten etter å ha spist en grandiosa nettop? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Fordi Grandiosa fyller opp dessert-magen, mens det er mat-magen som sier om du er sulten. Du må spise noe som ikke er godt Hvorfor er det så få jenter på diskusjon.no som joiner denne diskusjonen her? Endret 5. januar 2013 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Fordi de ikke hvet hva de skal si når de ser så kjekke guttæ her Hvorfor orker jeg ikke game mere nå? Endret 5. januar 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (Men de ser oss jo ikke ) Fordi du er en svekling Hvorfor er jeg så uøkonomisk? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (Personligheten vettu, og jenter har noen tricks til å få bilder om de vil ) Fordi du liker å kjøpe en masse forskjellige ting Hvorfor er det alltid lagg hos en når man snakker i gruppe på skype :/ ? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (Hehe da så) Fordi minst 1 av 3 har en pc som ikke er bra nok til å henge med dagens standarder Hvorfor må jeg på do nå? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Fordi jeg pumpet i deg masse vann i stad mens du sov (Rart det alikevell tok så lang tid før du måtte på do da ) Hvorfor begynner jeg bli trøtt allerede? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Fordi du gama/geima så mye i stad Hvorfor legger jeg meg seint selv om jeg vet at blir stuptrøtt i morra tidlig? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Fordi du snakker med en søt jente Hvorfor er jeg våken fortsatt? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 fordi du er alene hjemme, og derfor passer ingen på at du legger deg tidsnok hvorfor har jeg ikke krasja enda? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Fordi du har spillt masse GT5, så du er for god til å kræsje Hvorfor har jeg mange små kutt over handa mi :/ Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 fordi du er en selvskadende emo hvorfor ender jeg alltid opp her når jeg skal gjøre kjedelige lekser? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Fordi jeg har en tiltrekkende evne til å lokke folk på diskusjon Hvorfor spiste jeg veldig masse i dag? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 fordi du trente så mye i går hvrfor glemte jeg "o"-en i "hvorfor"? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Fordi du sitter og skyper med en deilig dame så da går du litt i uss med skrivinga Hvorfor går tiden så fort når jeg sitter foran PCen? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 fordi lyset på skjermen blinker i en sånn frekvens som gjør at kroppen din gå ri en slaks dvale, og da går tiden fort hvorfor har du et bilde av en mumielignende fyr som får strøm i hodet som profilbilde, mens du heter sjokolademonsteret? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Fordi det er Eddie som er maskottet til Iron Maiden som jeg liker og liker sjokolade så miksa dem sammen Hvorfor har jeg glemmt navnet til han du har som profilbilde? :/ Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 fordi du husker dårlig. (har han noe navn? trodde bare det var et meme jeg ) hvorfor bruker biler så mye bensin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå