Chocolate-Monster Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Fordi du liker den musikkstilen (: Den er ganske digg. Hvorfor gikk denne uka så fort? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Fordi... jeg forstår ikke..... Hvorfor tar jeg glasses nå Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Hva er glasses? Jeg mente at denne uka gikk fort over. Hvorfor sitter jeg på PCen nå? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Fordi du har nett på skolen, og kjeder deg Hvorfor er jeg helt kake nå? Lenke til kommentar
bystØL Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 fordi du har fått svinfluensa:p hvorfor gleder eg meg til helg? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Fordi helg er chill Hvorfor skal jeg til legen i dag? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Fordi du skal ta sprøyte... Hvorfor bryr jeg meg rompe om den influensa tingen og blir ikke syk elleno uansett? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Fordi det er sånn de fleste gjør det Hvorfor skal jeg spise is nå? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Fordi du har vært i badstua og er så sykt varm (: Hvorfor er er jeg hjemme alene nå? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Fordi foreldra dine er borte Hvorfor sitter jeg i sofaen nå? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Fordi du chiller og ser en film Hvorfor sitter jeg i en chill stressless? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Fordi det er så lite stress Hvorfor er det så mørkt ute? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Fordi da er det bedre lys til gaming og film Hvorfor svarer ikke vennen på skype meg? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Fordi jeg ga den lokale snikmorderen 100 kr for å drepe han mens pc-en var på Hvorfor funka ikke fjernkontrollen i stad? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Fordi jeg har en støysende som blocker det signalet jeg vil, blocka den til fjernkontrollen din istad, men skal ikke gjøre det igjen Hvorfor hører jeg ikke musikk nå? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Fordi jeg sendte ut et mute-signal som skrudde av lyden i hele Norge Hvorfor er det så mange høyttalere på rommet mitt? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Fordi du vil teste om mute signalet ditt funker Hvorfor er det dorlig nett her nå? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Fordi jeg laster ned så mye at nordens-nettverkssenter må redirigere all datatraffikken til meg Hvorfor ble jeg plutselig så kreative med svarene mine? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Fordi jeg er en magimann som kan overføre kreativitet. Jeg syntes du trengte litt og nå får jeg morsomme svar tilbake Hvorfor har jeg sutte mye foran PCen og TVen i dag? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (Hehe ) Fordi du "planla" å gjøre lekser slik som meg Hvorfor er himmelen blå mens gresset er grønt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå