Ragnar115 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Mr Rabbit, I'm sorry. Its just that..you aint a sexy Rabbit. Live with it. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Noe galt med bildet mitt? Nei Fordi du ble "Mindfucked". (Eg lærte på skolen at vist ikke vannet inndeholder ein stor mengde salt som foreksempel den mengden som er i havet så vil ikke ein person få støt av og kaste elektriske aparater ned i badekaret) Hvorfor vil eg gå på ein privat VGS (Å, hmm jeg lærte at jordfeilen skulle slå ut før man fikk støt, eller ihvertfall før det gikk over til å bli livsfarlig.)Med sallt har jeg ikke hatt noe om. Fordi du vil ha spesialbehandling? Hvorfor har jeg litt dorlig tid nå? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Du skal møte noen (Eventuelt ein "Kjærast" xD) Hvorfor synest eg ordet "kjærast" hørest morosamt ut XD? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Fordi når man sier kjærast høres det ut som man skal kutte brød haha . Hvorfor snakker jeg anderledes en deg? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Fordi du ble skadet under fødsel? Nei da e for di me e fra forsjellige steder og vi har forsjellige dialekta og no skriv eg ein dialekt eg så og si aldri har brukt før. Hvorfor vet eg så mye usless shitt? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Mr Rabbit, I'm sorry. Its just that..you aint a sexy Rabbit. Live with it. Hva med forandre til annet rabbit? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hva med forandre til annet rabbit? oh daayyyyymmm! I was mistaken! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hahaha!! Hvorfor sporet vi av tråden nå? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 I have no idea Føler at eg må nesten svare! "Hvorfor vet eg så mye usless shitt"? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Fordi jeg er ikke glad at noen heter meg 'mr ikke sexy rabbitt' Ta helt feil Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 kaller* Tar* Why not just use that picture as ur main picture? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Nei, alle bruker tegneserier her, og det er ikke likt søt som bildet mitt. Mitt søt rabbitt bildet liker du ikke? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Joda, men det andre var finere :3 Vi har spora av...xD Lenke til kommentar
Netj Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 nei nei nei Hva mener du at 'Vi har spora av...'? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) VI har spora av er vel mer eit utrykk som betyr at vi har sluttet og snakke om det som er.."Teamaet" og begynnt og snakke om noe annet Endret 2. januar 2013 av Ragnar115 Lenke til kommentar
Netj Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Ja da. Fordi du kaller meg 'mr ikke sexy rabbitt' Hvorfor er verden rund? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Fordi den ble skapt slik..Trodde den var firkanta eg (Mrs/Ms not sexy rabbit, it was because of your main picture") Hvorfor snakker ikke alle mennsker i hele verden norsk? Endret 2. januar 2013 av Ragnar115 Lenke til kommentar
Netj Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Bildet mitt er søt! ikke kan du se det ut søtsøtsøtsøt rabbitt Fordi de fleste velger til kinesisk, og jeg kan sinesisk ganske bra Hvorfor er jeg glad igjen? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Fordi du leste bildet mitt ^^ Hvorfor er eg trist og deprimert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå