-Gudfaren- Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Fordi det er natta Hvorfor har VgDiskusjon flere brukere, enn Diskusjon.no? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Fordi det bare er tåpelige "diskusjoner" der! Hvorfor skal jeg legge meg om 10 minutter? Endret 4. september 2008 av hagengutten Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Fordi du ikke har drukket nok kaffe. Hvorfor hører jeg rare lyder fra nabohuset? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Fordi nabokona koser seg med elskeren sin! Hvorfor merker ikke nabomannen din at kona hans står i med hans bestevenn? Lenke til kommentar
321 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Fordi han er opptatt på "handletur" i skippergata. Hvorfor er det mørkt? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fordi det skal bli lettere å være utro! Hvorfor må jeg opp så forbannet tidlig? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fordi du skal ha noe å spørre om. Hvorfor ble jeg 19 idag? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fordi GRATULERER! HIPPHIPPHURRA! :fun: Hvorfor spiser jeg brødskive med nugatti nå? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Fordi nugatti er digg! Hvorfor digger jeg hardstyle ? Endret 5. september 2008 av Kimelimm Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fordi du syntes Tourettes guy er tøff Hvorfor gidder ikke jeg jobbe i timen? Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Du lider et sjukdom, som heiter latskap. Du bør oppsøke legen din snarest! Hvorfor er jeg glad at det er helg nu? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Haha! Fordi du har slitt hele uken og ser frem til og slappe av! Hvorfor gleder jeg meg til og kjøre pocketbike i helgen? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fordi det er noe du har sett frem til i en lengere tid. Hvorfor er danseband så sinnsykt dårlig? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Lasse helstrøm derfor! Hvorfor er jeg sulten som F nå? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 fordi jeg er på skolen. Hvorfor er skolepc'n så jævlig treg? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fordi den suger, akkurat sånn som min. Hvorfor går den siste timen nå så tregt? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fordi det blir helg. Hvorfor føler jeg meg truffet av at M-Gard sa "Hvorfor er skolepc'n så jævlig treg? " ? Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fordi du er hjerneskada, bare litt! Hvorfor tenker jeg hele tiden på jenta mi? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fordi du vil grave i busken hennes med pinnen din. Hvorfor sensurerte jeg det perverse? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) For du har lyst Hvorfor er Stephen king dritgod på og skrive grøsserbøker? Endret 5. september 2008 av viking665 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå