Netj Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Godt nytt år! Fordi du liker til å stå opp tidlig i først dag av 2013. Hvorfor reiser jeg til en små byen i nærheten i dag? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 For å besøke noen venner og for å kjøpe noen sjeldne krydder som bare finnes der. Hvorfor vet jeg ikke hva jeg skal gjøre i dag? Takk og godt nytt år til deg å Lenke til kommentar
Netj Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Fordi moren din pleier å besøke mormor din med deg, men har ikke fortalt deg enda. Hvorfor er jeg ikke så glad i starten av 2013 :/ Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Fordi ikke allt gikk som du ville :/ Men blir bedre utover året Hvorfor har jeg ikke startet med trening enda? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Fordi det er tidlig på året og motivasjonen er ikke der enda Hvorfor både gleder jeg og gruer meg til militæret om 2 uker? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Fordi det er nytt liv til deg. Hvorfor liker jeg til å forandre brukenavnet mitt nå? Hvordan kan jeg forandre det? Oh, jeg endre det! Kan du se det ut? Endret 2. januar 2013 av Jin_ Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Ja jeg ser det Jin_ Hvorfor er jeg alene hjemme i dag? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Fordi det er veldig kaldt ute, og du liker å kose deg hjemme, og begge foreldrene din går ute til kiosken nå. Hvorfor følger jeg hver emne som jeg svar? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hvorfor følger jeg hver emne som jeg svar? Jeg skjønte ikke helt spørrsmålet Oja tror skjønte det alikevell. Så du får mail og vet når noen svarer i trådene slik at du slepper å sjekke diskusjon hele tiden. Hvorfor skal jeg til noen venner etterpå og legge meg tidelig i dag? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg mener at jeg følger alt emner som jeg svar.... Kansje jeg trenger å se på min innstilling. Fordi du har mye å gjøre med din venner i morra. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hmm, du mener du vil følge emner som du svarer på? Eller at du følger emner du har svart på? Om du følger et emne får du mail hver gang noen poster i tråden du følger. Hvorfr skal jeg ut nå? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg mener at :jeg følger emner jeg har svart på Og jeg liker ikke det//// Fordi venner din tenker på deg og dere vil spiste sjokolade sammen... Hvorfor de flest på diskusjon,no er menn, men de flest på KG er kvinner? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Usikker på hva KG er.... Men det er fordi menn føler seg knyttet til Diskusjon.no fordi de synest den ser så kjekk ut ...XD Hvorfor har vi delt opp landet i Fylker og kommuner? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 For å skape litt system Hvorfor er det så hemma regler for moped i Norge? Jeg mener at :jeg følger emner jeg har svart på Og jeg liker ikke det//// Da må du bare gå på toppen av siden. På samme høyde med navnet til tråden, bare til høyre. Der står det Følg dette emne/ikke følg dette emnet. Bare klipp på det. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Finn KG her: http://forum.kvinneg...dex.php?act=idx Men menn synes den ser så kjekk ut ??? Jeg lo etter leser jeg det to ganger og forstår endelig Hvorfor ser jeg ikke kjekk ut på diskusjon.no? Endret 2. januar 2013 av Jin_ Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Fordi du er ein forbanna kanin XD loool Hvorfor kan folk ta selvmord i eit badekar ved og putte ein brødrister i vatnet vist det må være salt i vannet for at personen skal få støt...? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Trodde det ikke var mulig. Jordfeilbryteren skulle slått ut i tide. Hvorfor ble jeg litt usikker nå? XP Endret 2. januar 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Fordi du ble "Mindfucked". (Eg lærte på skolen at vist ikke vannet inndeholder ein stor mengde salt som foreksempel den mengden som er i havet så vil ikke ein person få støt av og kaste elektriske aparater ned i badekaret) Hvorfor vil eg gå på ein privat VGS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå