KatrinaS Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Fordi du er i Kina og der spiser alle lunsj når vi sover. Hvorfor vil jeg sove nå? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) EGG: Fordi du la deg litt seint i går, og har stått opp tidelig i dag. Fordi dere sitter og koser dere og spiser sammen fordi dem var på besøk hos deg. Hvorfor legger jeg meg så seint for tiden? (Har snart skole igjen :S ) Endret 29. desember 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Fordi det er lett å strekke døgnet litt når man har fri. Hvorfor er det så vanskelig å stå opp om morgenen? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Fordi man har sovet altforlite og er for trøtt til å stå opp. Hvorfor har jeg spillt utrolig mye PS3 i dag? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Fodi det er veldig morsomt spiller der. Hvorfor kjøpt jeg mye kosmetikk i dag? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Fordi du liker sånt Hvorfor spiller du ikke far cry? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Fordi jeg vet ikke om 'far cry'.... Hvorfor skal jeg gå ut nå? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Fordi det er fint vær ute og du skal møte noen venner. Hvorfor regner det ute og hagler og sola skinner? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Fordi gud for været spiller pingpong nå Hvorfor er det stille ute nå? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Fordi strømmen har gått. Hvorfor snakker jeg via skype istedenfor å snakke i telefon? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Fordi det er billigere og alle er på skype i nåtiden. Hvorfor er det slutt til 2012 allerede i dag? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Fordi det er nyttårsaften og vi vil et nytt år få muligheten til å eksistere Hvorfor har jeg så veldig vondt i kneet? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Fordi du spillet fotball for mye. Hvorfor er det ingen noe spesiellt i dag ? ingen fortreffelig mat og drikke :nei2: Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Fordi du ikke pleier ha det på nyttårsaften? Jeg har pinnekjøtt i dag så det er god mat (Jeg har vondt i kneet siden jeg fallt på isen ) Hvorfor er fikk jeg en julegave i dag? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Hva er pinnekjøtt? Fordi Santa Claus har glemt det før. Hvorfor er jeg alene nå og hvorfor er det sang 'You are not alone' på TV nå Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Pinnekjøtt på bildet. Fordi du ikke er helt alene. Er alltid noen som tenker på deg Hvorfor spiste jeg kake før middagen i dag? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg kan ikke ser det bildet Kansje har ingen tilgang til det ? Fordi du liker kake, og moren din går ute, og du liker ikke å lage mat Hvorfor ser jeg på TV igjen? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Fordi du kjeder deg litt nå, og du har fortsatt litt tid før du skal til noen venner Hvorfor blir rommet mitt rotete av seg selv? XP Lenke til kommentar
Netj Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 haha, rommet ditt kan ikke rotete av seg selv Jeg tror at du trenger en '田螺姑娘'--Dame lever inn river snegl som vil rydde rommet ditt i hemmelighet. ---ser det--http://zhidao.baidu.com/question/8337353.html Hvorfor er det ikke kaldt i dag? haha, må skal og legge meg nå... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Fordi du bor i Kina Okei, god natt da Hvorfor skal jeg snart spise middag og kose meg? Skal ikke legge meg før om 12 timer jeg (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå