Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Fordi du ikke var så veldig flink i Tysk, og samtidig blir det da mindre lekser. Hvorfor har jeg ikke flatskjerm? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 fordi du bruker pc-en mest, og ikke trenger en så bra tv Hvorfor kan ikke kvinner være prester i den katolske kirke? (rle-lekse ) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Fordi det står i disin bibel at det ikke er lov, og da er det jo selvfølgelig rett Hvorfor er religion så utrolig underholdene ?? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) fordi det motsier seg selv, med at et annet sted i bibelen så står det at kvinner og menn er det samme (samme rettigheter osv) hvorfor samler alle vurderingene seg opp i den siste uka? Endret 13. desember 2012 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Fordi det er sånn systemet er lagt opp. Hvorfor skal folk på død og liv tro på Gud? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 For at de skal ha unnskyldninger for å slippe andre ting Hvorfor har ikke je gått enda? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Fordi du ikke vil vente så lenge ute. Hvorfor må jeg alltid se filmer så seint på kvelden så jeg blir helt død dagen etter? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Du trenger å google 'procrastinating'. Ser det film her: http://www.56.com/u80/v_ODE0ODcwMTM.html/1030_ichthyologist.html Jeg har det problemet også, men ikke så seint at jeg kan stå opp fremdeles Hvorfor er det regner i helg, men sola skiner alltid i ukedag? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 For at du skal sitte inne i helga... :/ (jeg skjønner ikke det som står på siden da....) Hvorfor fikk vi tidelig matfri i dag? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 For at du skal sitte inne i helga... :/ (jeg skjønner ikke det som står på siden da Jeg mener at det er regnful på helgene alltid. men sola skiner fra mansdag til fredag. det er 20℃i dag, men det er ned 10℃ i morra. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Jeg mener at det er regnful på helgene alltid. men sola skiner fra mansdag til fredag. det er 20℃i dag, men det er ned 10℃ i morra. Jeg skjønte det Men kunne jo ikke lese noe av det som stod på den filmlinken du sendte meg jeg mente Lenke til kommentar
Netj Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Men kunne jo ikke lese noe av det som stod på den filmlinken du sendte meg jeg mente haha, det er kinesisk! kansje de mest vanskelig språk i verden Men den sangen er i englesk, jeg vet at du kan skjønne! Hvorfor har det så mange forskelige språkene i verden? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Fordi det finnes så mange forskjellige folkeslag som alle utviklet sitt eget språk og de ikke visste om hverandre. Nå lever vi sammen og det blir da mange språk. Hvorfor kom jeg ikke hjem før for ca 15 min siden? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Fordi du var hos en venn Hvorfor var jeg på bussholdeplassen i sta uten å ta buss? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Fordi du skulle møte noen som kom med buss og besøkte deg Hvorfor legger folk seg så tidelig..... Trenger de virkelig 9-10 timer søvn? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Fordi de også våkne tidlig i morges. Faktisk begge søvn tiden er samme.Noen legger seg tidlig da våkne tidlig, og noen legger seg sent da våkne sent. Men det er mer sunt å legge seg tidlig jeg tror. Hvorfor sier vi 'Det finnes ikke dårlig vær, når man har gode klær' Men ikke vi sier 'Det er ikke dårlig vær, når man har gode klær'? 'Være' og 'Finnes' er forskellig eller er det samme? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Fordi det er et ortak som stemmer ganske bra egentlig. Men det er nå ikke allslags vær som er like gøy selv om man har gode klær da. (Være er noe man er eller vil være. Eks. Han vil være et esel. eller han vil være førstemann på månen. Det er da et ønske eller et mål han utrykker. Finnes er noe man vet eksisterer. Eks. Det finnes biler som kjører over 300km/t eller folk som lever i fattigdom. Det er en betegnelse på noe man vet og som kan bevises. Man kan også spørre finnes det liv på månen? Da er man usikker og stiller et spørsmål basert på eksistens. ) Nå var det kanskje ikke så bra svart, men håper det hjalp litt. Hvorfor skulle det snø så masse i dag? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Ennn, jeg tror at jeg trenger noen tid å lese din svar Men stopper ikke den leken her. Fordi det ser pent ut. Hvorfor har det snødd hver dag hvor du bor? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Fordi Jokke og valentinerne - her kommer vinter'n (Det er en sang ) Hvorfor snør det mindre nå som jeg tok ut GoPro kameraet for en timelapse? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Fordi det har ikke nok snør der Hvorfor logger folk inn på diskusjon.no så tidlig? Jeg finner at det har so mange nytt innhold klokka 4 allerede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå