Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (Ja den er anderledes) Fordi de er på jobb og ikke har tid nå.. Hvorfor har vi fritime nå? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Fordi jeg er på jobb og ikke har tid! Fordi vi har koselig liv Hvorfor spiller jeg snooker med to venner av meg i kveld? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Fordi det er gøy og du er sosial Hvorfor kjeder jeg meg litt nå? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Fordi du tenker på lekser nå. Hvorfor har jeg ris til middag i kveld? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Fordi det er veldig godt og nok veldig vanlig i Kina Hvorfor hører jeg trist musikk? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Fordi du er ene nå og du liker ikke mørke dagene. Hvorgor har det vært så sent allerede?? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Fordi du har hatt en gøy dag (: Hvorfor er jeg så veldig trøtt i dag? Slutter skolen om 30 min Lenke til kommentar
Netj Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Fordi skolen er for vanskelig og du vekket for tidlig i morgen. Hvorfor pleier jeg å spille Taichi nå? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Fordi du vil trene litt. Jeg har aldri hørt om det faktisk :o. Hvorfor har vi ikke lærer nå? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 haha, ja, jeg trener det to ganger eller tre ganger i uken.Det er en god måte å slappe av Fordi du trenger ikke å gjøre det hurtig. Fordi du er trøtt. Hvorfor spiser jeg nutter så seint i kvled? Det er ikke sunt, jeg liker ikker å bli feit. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Fordi det er godt, og du er nok for mye i aktivitet til at du blir feit. Hvorfor er jeg så veldig trøtt i dag? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (Hvorfor spiser jeg nøtter så sent på kvelden? Det er ikke sunt, og jeg vil ikke bli feit) Fordi det er godt. Hvorfor har jeg lyst på ferie nå? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Fordi jeg også vil ha det Hvorfor blir denne leken blandet med en annen? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Fordi du liker å gå til Thailand nå. Hvorfor er det 'på kvelden' men ikke 'i kveld'? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Fordi det Norske språket er sånn. Og fordi på kvelden sier bare noe om når på døgnet, men det kan være hvilken som hellst dag på kvelden. Om man sier i kveld er det enkelt å skjønne, da mener man den dagen som er i dag Hvorfor kommer jeg seinere hjem i dag? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Fordi du ikke rakk bussen. Hvorfor kom jeg sent hjem? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Fordi bussen var for sein? Hvorfor ser jeg en ny film nå? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 fordi du liker filmer hvorfor liker jeg å høre på samme sang om og om igjen? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Fordi det gjør jeg å (: Er sikkert vanelig om sangene er veldig gode eller passer til humøret og stemninga man er i akuratt da Hvorfor snakker jeg bedre Tysk en norsk? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (ja, det er nok det. Noen sanger er ekstremt kule når man er i riktig humør, men ellers så er de bare ok ) fordi "heil Hitle!!!" eller fordi du er halvt tysk hvorfor er jeg så glad for at jeg slipper tysk det 3. året? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå