Chocolate-Monster Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Fordi du bare har noen underbukser igjen, og de er litt for små. Om du har tenkt deg ut av huset i morra med klær er siste sjangse nå Hvorfor fikk jeg låne pappas forsterker nå? Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Fordi du hele tiden skriver i alle trådene i lekeplassen her på forumet. Hvorfor er det mørkt ute nå? Endret 9. desember 2012 av koosepus Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Fordi vi bor i Norge som har mørke vintere... Hvorfor har det snødd i hele dag? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Fordi du bor på sørladet. Hvorfor klikket far cry på meg? Oppdrag ble lagra, men alt annet ble reset 3 timer tilbake. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Fordi du ikke lagrer ofte nok. Hvorfor blir denne leken blandet med "kom med din unnskyldning"'s leken? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Fordi de er ganske like og om en over poster litt feil er det lett for å spore av. Hvorfor har jeg vondt i beinet? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Fordi du datt. Hvorfor ble det jeg sa over ^ Oppdrag ble lagra, men ikke annet Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hmm, det forsvant vist, siden du ikke skrev det, bare tenkte det Hvor skal jeg etter skolen i dag? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Fordi du skal hjem Hvorfor skyter du folk med letti? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Fordi ikke i dag, siden har bare vanlige fag i dag,.... og samme i morra.. men onsdag- fredag blir lettikrigen startet Hvorfor skal jeg ikke hjem etter skolen i dag? Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Fordi du skal til din gamle oldemor, som heter Olga, å spise småkaker og drikke urte-te (Og etterpå det til legen for du har vondt i foten Hvorfor er jeg sterkere i venstrearmen min, når jeg er høyrehendt ? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Fordi den vestren hånda din har mer fritida enn den høyre hånda. Hvorfor sover jeg så sent i kveld? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Fordi du har mye å gjøre. Hvorfor digger jeg pepperkaker? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Jeg har aldri hatt pepperkaker! Synes jeg at det er deilig så at liker du det! Hvorfor vekket jeg så sent i morgen ? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Fordi du var så trøtt att du ikke hørte vekerklokka Hvorfor måtte det være så kaldt i dag? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Fordi du var så trøtt att du ikke hørte vekerklokka Det er sant Fordi du var ikke i Kina. Det er ikke så kaldt ut nå Foresten, hva er det ord 'måtte' her? Det kommer fra 'må' eller 'måte' ? hvorfor internett er så treg nå? Endret 11. desember 2012 av JinDoris Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (det kommer fra må) Fordi mange bruker nettet hos deg. Hvorfor ble jeg blendet med laser akuratt? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Så er det 'måtte' kommer fra 'må' i fortiden? Og hva er 'laser' her? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Ja er det. Laser (se bilde) Hvorfor sitter jeg på diskusjon mens jeg er på skolen? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Fordi har du ingen lekser i dag. Hvorfor har jeg ikke nok penger i pengebok i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå