KatrinaS Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Fordi jeg ikke har tenkt på det Hvorfor fikk jeg besøk i sta Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Fordi det gjorede jeg å Men de reiste for en stund siden nå.. Hvorfor gamer broren min på min PS3? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Fordi du sitter på Diskusjon. Hvorfor gikk jeg over til pc gaming? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 For bedre grafikk Hvorfor må jeg holde meg til konsoll? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 For bedre grafikk Hvorfor må jeg holde meg til konsoll? Fordi du ikke har nok penger til en god gaming data. Ikke akkurat for bedre grafikk, jeg klarte bare ikke å holde to hender på en liten kontroller... Hvorfor har jeg akkurat ikke nok til frakten for de siste vannkjølingskomponentene? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Fordi du er akuratt litt for fattig, må nok spørre om å låne penger Hvorfor skal jeg se en film nå? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Fordi du svikter bannetråden på diskusjon med å ikke banne folk Hvorfor kjeder jeg meg? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Fordi du har ingen å banne. Hvorfor ble jeg så sykt lei av Jack and Daxter nå? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Fordi du ble lei Hvorfor vurderer jeg å legge meg? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Fordi du er trøtt og det er ingenting å gjøre Hvorfor har jeg helt glemmt filmen, den står fortsatt på pause ? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Fordi du gikk lei filmen og trengte en pause med diskusjon Hvorfor har jeg enda ikke kommet fram til et svar i min vurdering? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Fordi du ikke har vurdert alle sidene til å komme fram til en fellesvurdering. Hvorfor er jeg bare kald på beina igjen -.- ? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Fordi det er kaldere ved gulvet. Hvorfor har jeg beina i stolen? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Fordi det er behagelig. Hvorfor finnes det ikke noen norske BA_jail servere på CS:S lenger? (savner det ) Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Fordi CS:Go har kommet ut og interessen for Source har dappet av. Hvorfor er det å se på TV så gøy? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Fordi det viser masse underholdene filmer og serier som får deg i godt humør eller er interesange. Hvorfor legger jeg meg så seint når jeg skal opp tidelig i morra? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Fordi du har hatt for mye sjokolade i dag Hvorfor lager jeg fisk til lunsj i dag? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 For å være sunn. Hvorfor må jeg være hjemme i dag? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Fordi du er litt syk. Hvorfor har jeg skiftet mange ganger i dag? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Fordi du aldri er ren Hvorfor må jeg på butikk og kjøpe klær nå? Verste jeg vet i tillegg til at det er søndag og jeg vil helst være hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå