Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Fordi tiden går fort (: Legge seg allerede? Den er bare 16:07 nå (Oja, glemte du er i Kina) Hvorfor tenker jeg ikke på det? Endret 7. desember 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Netj Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 haha,den er 23:14 nå, det er sunt liv om noen som sover og står opp tidlig Hvorfor svar jeg igjen ? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Fordi du ville svare en siste gang før du legger deg Hvorfor skal jeg ut litt nå? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Fordi har du lyst på å treffe venner nå... Hvorfor svarer jeg igjen og ikke sover nå? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Fordi du ikke er trøtt nok enda Hvorfor er jeg veldig varm nå? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Fordi du sikkert sitter på rommet ditt med lukkede vinduer og en lukket dør. Hvorfor tar det så lang tid med posten? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Fordi den bruker lang tid på å sortere og levere og om man kjøper ting i utlandet ligger dem offte evig på tollen.... -.- Hvorfor er det så veldig delte meninger om jul og vinter mellom alle folk? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Fordi vi er forskjellige. Hvorfor er far cry 3 så bra? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Fordi det er det Har fått fullt terningkast av mange.. (: Hvorfor er det så vanskelig å stoppe når man er på diskusjon? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Fordi du må diskutere. Hvorfor er shippinga fra USA som jeg har bestilt med nå vannvittig treig? (Fortsatt bedre enn å måtte betale 1000 kroner i ekstragebyr i tilleg til tollgebyr..) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Fordi USA er langt vekk... det tar litt tid da.. Hvorfor Kommer det dogg på ruta nå igjen? Lenke til kommentar
karsy Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Fordi det er fuktighet i nærheten av ruta Hvorfor er nicket mitt karsy? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Fordi liker du det navnet. Hvorfor rydder jeg den leiligheten min hver lørdag? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Fordi du liker ikke rot Hvorfor skrudde jeg på ps3 nå? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Fordi du har ett nytt spill. Hvorfor spiser jeg sjokolade nå? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Fordi du har ett nytt spill. Hvorfor spiser jeg sjokolade nå? Fordi du har ett nytt spill. Hvorfor spiser jeg sjokolade nå? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Fordi det er godt og du har sjokolade i julekalender. Hvorfor glemmer jeg helt tiden når jeg er på diskusjon? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Fordi det er noen morsomt på diskusjon. Hvorfor har du julekalender? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Fordi man teller ned dagene til jul. Og man får gaver eller sjokolade i kalenderen Hvorfor fikk vi besøk av noen venner nå? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Vi har ingen julekalender her i kina. Fordi de har noen godt å fortelle om med dere. Hvorfor ikke fortelle du meg om setning min er riktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå