Netj Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Fordi du er flink! Hvorfor jeg velger til å tegne bilder av blomster isteden for å lære norsk i kveld? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Fordi du trenger litt variasjon og bare lære hele tiden blir ikke bra. Hvorfor er tetris blitt veldig populært igjen? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Om du har tilgang til youtube. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 å, jeg liker det også, mens jeg spiller ikke godt. Dessuten, vi har ingen tilgang til youtube heller Synes jeg det er klassisk spill, derfor liker mann det igjen Hvorfor sover jeg tidlig i kveld? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Fordi du er trøtt og må tidelig opp dagen etter. Hvor bor du akuratt nå siden du ikke har tilgang til google eller youtube? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg bor i Kina,og i Kina har det ingen tilgang til google eller youtube eller facebook eller twitter Fordi den kinesiske regjeringen liker ikke at kineserer bruke den til finne noe faktisk om dem:( Hvorfor jeg er sulten nå? bare grønnstaker og ris er ikke nok for meg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Fordi du er bare sånn Hvorfor er jeg glad nå? Og jin: du kan også leie norsk VPN eller noe. Vet ikke helt hvordan, men da kan du få tilgang. Kjipt å ikke ha youtube :/ Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Fordi du akuratt fikk en digg jente med på juleballet og du kjøpte et spill til PS3 Hvorfor er ikke vi venner på PS3? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 fordi jeg ikke har ps3. Hvorfor skal jeg lage pizza? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Fordi om man har tid til å lage hjemmelaget pizza er det en drøm Hvorfor kommer jeg ikke hjem før kl 17:10 hver dag untatt Fredager? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Fordi du bor langt unna. Hvorfor heter du ikke Knut på ps3? (Hva heter du?) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Fordi jeg syntes det ble litt kort navn. Jeg heter The_Fighter_880 isteden Hvorfor må jeg ut nå...? Bussen kommer straks, snakkes Hvorfor er jeg sulten? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Du er sulten fordi du ikke har spist nok, eller at det er lenge siden du spiste. Hvorfor er det så mange på facebook som bruker #SWAG og #YOLO når # har ingen ting med facebook å gjøre? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Fordi det har blitt sån av en eller anen grunn. Er jo sånn at om en starter med noe hermer alle. Hvorfor har jeg glemt å logge på skype? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Fordi du er opptatt i dag. Hvorfor alle er på skype i nåtiden? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Fordi om alle er der så er det enkelt å få tak i folk Hvorfor har jeg vondt i handa mi? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Fordi du har skrivt for mye. Hvorfor liker jeg å se på TV hver fredag kveld? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Fordi det kommer et gøy program som du liker Hvorfor lærer du norsk selv om du bor i kina? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Fordi kansje i neste år skal jeg til Norge Hvorfor er det så sent igjen?Jeg skal og legge meg straks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå