Abellen Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fordi du må reise ifra mamma, Hvorfor står Chocolate-Monster for 90% av alle innlegg i Lekeplassen? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fordi han bare må skaffe seg innlegg Hvorfor har jeg lyst til å dra til utlandet nå? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fordi det er for kaldt i Norge nå? Hvorfor jenter har langt håret? Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fordi de fryser på ørene. Hvorfor er isbjørnen skeiv-hendt? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hvor har du det fra? Hvorfor er Norge et jævla kaldt land å bo i på vinteren? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fordi Jens er slem og lar oss ikke få varme klær. Hvorfor er det egenltig så kaldt ute? ._. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fordi temperaturen vil terge litt på oss. Hvorfor må jeg skrive en sykt lang raporrt nå? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fordi du har en rapport som må leveres. Hvorfor har jeg ingen innleveringer? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fordi du har gjort alle. Hvorfor har jeg 2 inleveringer og 3 prøver og 1 framføring denne uka? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Fordi du er flink. Hvorfor der er det mange biler på gata? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Fordi alle er late og vil kjøre isteden for å gå Hvorfor har ikke jeg bil? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Fordi du står opp så tidlig, og du er aldri late. trenger du ikke en bil! Hvorfor er jeg ikke glad i dag Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Fordi du ikke har hørt på sangen Thore Skogman & Lill-Babs - Pop opp i topp. Hvorfor blir man svett på beina av å bruke CROCS? Lenke til kommentar
Teh happy noob Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Fordi de er laget av plast og det gnir mot beina som lager varme. Hvorfor gidder jeg å gå på skolen? Endret 6. desember 2012 av Teh happy noob Lenke til kommentar
Netj Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Fordi du liker å slapper av hjemme. Hvorfor folk over den helt verden liker Crocs?╭(╯ε╰)╮ Endret 6. desember 2012 av JinDoris Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Fordi de er billige og enkle å ta på seg. Hvorfor har jeg fritime nå? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Fordi ingen lekser i dag. Hvorfor er det ingen som spille snooker i kveld Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Fordi alle har lyst til å se film, jobbe med lekser og være med venner/familie. Hvorfor er det kaldt på skolen vår? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Fordi du trenger å ta mer varme klær på deg. Hvorfor jeg lager grønnstaker til middag i dag? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Fordi du er sunn Hvorfor øver jeg til prøve nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå