Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Fordi du ikke visste at alle skulle låne av deg Hvorfor er det vann på insiden av vinduet mitt? Endret 4. desember 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi isen har smeltet, eventuelt kondens. Åpne opp en ventil eller lignende. Hvorfor eksploderte lyspæra mi igjen? Har bytta 2 ganger idag Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi isen har smeltet, eventuelt kondens. Åpne opp en ventil eller lignende. Hvorfor eksploderte lyspæra mi igjen? Har bytta 2 ganger idag fordi det spøker derhvorfor sitter jeg på diskusjon.no når jeg har matte-tentamen i morra? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi du tar deg en "slaske-pause" Hvorfor har ingen i klassen min hørt noe om vi i det hele tatt skal ha tentamen? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi ingen følger med Hvorfor vet jeg ikke om jeg trenger verktøy eller ikke på skolen imorgen? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) fordi du ikke har spurt noen hvorfor skriver man "supermann" med e istedet for q? Endret 4. desember 2012 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fordi vi snakker norsk Hvorfor er jeg trøtt? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fordi du ikke la deg tidlig nok. Hvorfor kan navnet ditt bli forkortet til EGG? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fordi E=every G=Game G= Gamer, man tar bare de tre første bokstavene i hvert ord og setter sammen. Hvorfor er jeg iskald akuratt nå? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fordi du er i Norge. Hvorfor jeg har middag så tidlig i dag? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fordi du har stått opp veldig tidelig så du er sulten allerede. Hvorfor kom ikke bussen min i dag? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 haha,fordi jeg skal spille pingpong i dag*^_^* dessuten fordi den 'driver' spillte pingpong i går,så han er sliten og kan ikke stå opp og gå på jobb i dag╭(╯ε╰)╮ Hvorfor jeg tar tog i dag? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fordi ping pong banen er litt langt vekk fra der du bor, og du ikke har bil. Hvorfor sov jeg i 20 min på bussen i dag? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fordi du står opp tidligere enn vanlig morgenene. Hvorfor mobilen min er uten strøm nå? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fordi du ikke orka lade den, og spillte noen spill som trakk mye strøm. Hvorfor har jeg fortsatt 48% strøm igjen på mobilen og har ikke lada den på 125timer.? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fordi moblien din er ikke 'smart phone' Hvorfor jeg er sulten allerede klokka ti? :nei2: Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fordi du har spist lite i dag så da ble du sulten tidelig Jeg har faktisk smart phone Hvorfor har vi ikke lærer nå? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fordi skoledagen er over? Hvorfor gleder jeg meg til julematen allerede nå? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fordi du har vært sulten i ett år og ventet Hvorfor bare går alle sammen uten at skoledagen er helt over? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fordi de er dritt lei skole, just like me Hvorfor gruer jeg meg til jeg skal i militæret om 3 uker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå